Die navel is geëmigreerd, ik zie hem helemaal niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die navel naartoe verhuisd is hoor, maar damn
Ook die kan je chirurgisch laten weghalen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die navel is geëmigreerd, ik zie hem helemaal niet meer
Jawel. Je merkt dat de acceptatie iets is toegenomen toch? Je ziet over het algemeen veel meer dikkere mensen in het online beeld, reclames, etc. Alleen trends gaan altijd heen en weer. Nu zijn we weer bij een dunner figuur. Over een paar jaar staat dik zijn weer bovenaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef vencodark het volgende:
De zogenaamde body positivity movement (die vooral ging over het accepteren van een zwaarder lijf), heeft dus precies niks bereikt.![]()
Is ze meteen van d'r navelpluis afquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook die kan je chirurgisch laten weghalen.
gewoon ploppen?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ook die kan je chirurgisch laten weghalen.
Nou, idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die navel naartoe verhuisd is hoor, maar damn
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef vencodark het volgende:
De zogenaamde body positivity movement (die vooral ging over het accepteren van een zwaarder lijf), heeft dus precies niks bereikt.![]()
sorry, ik nietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zo?
Je kunt ook positief zijn over deze bodies.
quote:
Helpt ook niet als er geen "voor"-foto bij zit ter vergelijking.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige want ik zie het ook niet.
https://pagesix.com/2024/(...)to-lose-baby-weight/quote:Tori Spelling admits she used Ozempic and Mounjaro to lose baby weight
Na de geboorte van haar jongste in 2017 lukte het haar kennelijk niet om terug op gewicht te komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat die kinderen van haar allemaal al tieners waren ondertussen
Minder vreten helpt ook wel eensquote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:19 schreef Viv het volgende:
[..]
Na de geboorte van haar jongste in 2017 lukte het haar kennelijk niet om terug op gewicht te komen.
Hij kan zo naar The Maskquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Niet bevestigd als Ozempic, maar oef. Hij is ongetwijfeld gezonder en blijer.
Matt Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het vanwege de Ozempic-onduidelijkheid niet een idee om hier een Algemeen Krimpende Celebs-topic te maken?
Ik schrok echt van die tweede foto, wtfquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Matt Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het vanwege de Ozempic-onduidelijkheid niet een idee om hier een Algemeen Krimpende Celebs-topic te maken?
Er is Jack, broertje. En een oudere zus Aimee die niet in de spotlight wil staan. Geen idee hoe zij er inmiddels uitzietquote:Op vrijdag 6 maart 2026 14:29 schreef maily het volgende:
[..]
Er is nog een zoon/broer toch?
Hoe is het daarmee?
Ook vel over been?
Wel gezonder maar totaal onherkenbaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Matt Lucas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat dit nep is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 11:36 schreef Eightyone het volgende:
Margot Robbie nu ook?
https://x.com/MiesBee/status/2031087212482138338
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |