Nu in elk geval wel tot de wederopstanding.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:30 schreef SpecialK het volgende:
Als we dan gaan rekenen zoals de TS dat doet.. 20 min slaap = 100 uur
6000 / 20 * 17 (jaar) = 5100
Michael Jackson is al 5100 (gevoels)jaar aan het slapen
Ja het is niet echt narcose, maar gewoon een diepe slaap. Ik had de vorige keer een gesprek met de anesthesioloog, en toen ik antwoord gaf reed ik terug naar de uitslaapkamerquote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:33 schreef nostra het volgende:
Is dat het standaardspul waarmee je volledig onder narcose gaat tegenwoordig? Dat is inderdaad godenspul. Had (een soort van) blindedarmoperatie en werd helemaal chill wakker. Vooral de eerste 20 seconden voordat je echt wegzakt zijn hemels. Kreeg geen flesje mee.Wel een perenijsje bij wakker worden.
Geen idee, stelde de internist toen eens voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:47 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom krijg jij een gastroscopie met propofol? Die aanbieding ken ik niet. In het beste geval krijg je midazolam hier, als je het tijdig aanvraagt. Ik heb ze ook wel eens zonder gedaan maar dan ben je aan het gaggen voor je leven, en daar ben ik niet goed in.
Is niet echt handel in helaasquote:Op vrijdag 6 maart 2026 12:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zie hier een markt ontstaan. Dief van mijn eigen portemonnee als ik hier niets mee doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |