abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220270914
Vandaag weer een gastroscopie, onder propofol.

Ik slaap al jaren slecht, maar van dit spul haal je in 20 minuten gewoon 100 uur slaap in _O_ En je wordt wakker zonder kater of gezeik. Wat een uitvinding (vond Michael Jackson ook, maar die gebruikte het 10 jaar om te slapen, en das niet echt gezond)

Hulde voor deze godenmelk _O_

vrijdag 6 maart 2026 @ 09:30:47 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220270954
Als we dan gaan rekenen zoals de TS dat doet.. 20 min slaap = 100 uur
6000 / 20 * 17 (jaar) = 5100

Michael Jackson is al 5100 (gevoels)jaar aan het slapen _O_
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220270972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:30 schreef SpecialK het volgende:
Als we dan gaan rekenen zoals de TS dat doet.. 20 min slaap = 100 uur
6000 / 20 * 17 (jaar) = 5100

Michael Jackson is al 5100 (gevoels)jaar aan het slapen _O_
Nu in elk geval wel tot de wederopstanding.
pi_220270977
Is dat het standaardspul waarmee je volledig onder narcose gaat tegenwoordig? Dat is inderdaad godenspul. Had (een soort van) blindedarmoperatie en werd helemaal chill wakker. Vooral de eerste 20 seconden voordat je echt wegzakt zijn hemels. Kreeg geen flesje mee. ;( Wel een perenijsje bij wakker worden.
pi_220271011
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:33 schreef nostra het volgende:
Is dat het standaardspul waarmee je volledig onder narcose gaat tegenwoordig? Dat is inderdaad godenspul. Had (een soort van) blindedarmoperatie en werd helemaal chill wakker. Vooral de eerste 20 seconden voordat je echt wegzakt zijn hemels. Kreeg geen flesje mee. ;( Wel een perenijsje bij wakker worden.
Ja het is niet echt narcose, maar gewoon een diepe slaap. Ik had de vorige keer een gesprek met de anesthesioloog, en toen ik antwoord gaf reed ik terug naar de uitslaapkamer :D

Mooie is dat wanneer ze de toediening stoppen, je vrijwel ook meteen weer bij kennis bent.

Maar thuisgebruik is ook niet echt mogelijk zonder monitoring. Dus helaas krijg je geen flesje mee ;(
pi_220271083
Waarom krijg jij een gastroscopie met propofol? Die aanbieding ken ik niet. In het beste geval krijg je midazolam hier, als je het tijdig aanvraagt. Ik heb ze ook wel eens zonder gedaan maar dan ben je aan het gaggen voor je leven, en daar ben ik niet goed in.
pi_220271098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:47 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom krijg jij een gastroscopie met propofol? Die aanbieding ken ik niet. In het beste geval krijg je midazolam hier, als je het tijdig aanvraagt. Ik heb ze ook wel eens zonder gedaan maar dan ben je aan het gaggen voor je leven, en daar ben ik niet goed in.
Geen idee, stelde de internist toen eens voor.

Maar dat kan volgens mij wel echt alleen in een ziekenhuissetting. Niet bij een kliniek
pi_220271171
Propofol kan een ademdepressie veroorzaken, en als die 10 minuten aanhoudt is dat niet zo heel top voor je hersenen/hart/andere organen. Daarom krijg je het niet zomaar mee en moet er wel iemand in het pand aanwezig zijn die weet hoe je moet intuberen/beademen ;)

Maar verder holy propofoly O+
pi_220271894
Ook 's gehad. Had ik maar een flesje, slaapt heerlijk in dat spul. _O_
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:03:16 #10
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220272052
Ik zie hier een markt ontstaan. Dief van mijn eigen portemonnee als ik hier niets mee doen!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220273788
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zie hier een markt ontstaan. Dief van mijn eigen portemonnee als ik hier niets mee doen!
Is niet echt handel in helaas
pi_220273790
Hij was weer fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')