En meteen weer een topic doodgeknuppeld met je award. Moet dat zo uitgebreid opvallend in een uitstekend lopend topic? Gewoon vermelden in dat topic van je moet voldoende zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht gegrond
je staat in de lijst
KLB / Hall of Fame KLB topics 2026 - Verdien een kwaliteitslabel!
niet weten dat alleen mikeytopictyfus met zijn ziekelijke fantasievreetverhaaltjes volle topics krijgtquote:Op zondag 8 maart 2026 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En meteen weer een topic doodgeknuppeld met je award. Moet dat zo uitgebreid opvallend in een uitstekend lopend topic? Gewoon vermelden in dat topic van je moet voldoende zijn lijkt me.
Opnieuw een goede vraag. Dat zal voornamelijk geweest zijn omdat de kinderen van de overledene wel van hun bestaan afwisten, en zoveel mogelijk mensen die met haar zijn omgegaan de kans wilden bieden om afscheid te kunnen nemen. Wat ik verder uit het verhaaltje van de rouwbegeleider begreep, is dat op een zeer laat tijdstip gevraagd is door de vier dames, of ze toch nog even hun zegje mochten kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:00 schreef DoubleDip het volgende:
Maar waarom is dat viertal uitgenodigd op de uitvaart? Of hadden ze zichzelf uitgenodigd?
Tering wat een aandachtshoerige actie,, en dat van een moderator. topic idd gelijk naar de klote geholpen, maar ach het eigen egotje weer kunnen strelen met een onzinnige kijk mij gul met prijzen zijn post, om van te kotsen...quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Klacht gegrond
je staat in de lijst
KLB / Hall of Fame KLB topics 2026 - Verdien een kwaliteitslabel!
Door hier op te reageren trek jezelf alle aandacht naar je toe.quote:Op maandag 9 maart 2026 17:35 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Tering wat een aandachtshoerige actie,, en dat van een moderator. topic idd gelijk naar de klote geholpen, maar ach het eigen egotje weer kunnen strelen met een onzinnige kijk mij gul met prijzen zijn post, om van te kotsen...![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |