AI geeft tuinieren ook wel een andere dimensie. Gemini houdt mijn planten inventarisatie bij, zet jaarlijkse snoeitaken in mijn to-do's en in m'n agenda. En omdat Gemini er ook een bloeiperiode bij zoekt, kan ik dus ook vragen om bij het uitzoeken van nieuwe planten rekening te houden met bloeiseizoenen.
Ik wil in juni/juli met Gemini een rondje te maken door de tuin, eens kijken of Gemini dan ook een beplantingsplan kan schetsen aan de hand van wat er nu staat, en verbetervoorstellen kan doen om planten te verplaatsen

.
Hier even de plantenlijst:
Vaste planten & bloemen: Daslook, Nieskruid/Kerstroos, Anemoon, Fijnstraal, Chinese ruit, Gebroken hartjes, Grote pimpernel, Meisjesogen, Vingerhoedskruid, Teunisbloem, Nagelkruid, Aster, Blaassilene, Hemelsleutel, Wilde Marjolein, Duizendknoop, Ooievaarsbek, Vrouwenmantel, IJzerhard, Brandkruid en Wolfsmelk.
Grassen & varens: Steenbreekvaren, Pijpestrootje, Zegge, Lampenpoetsergras en Vedergras.
Heesters & bomen: Blauwe bessen, Klimop, Gelderse roos, Judasboom, Perzisch IJzerhout, Haagbeuk, Sneeuwbal, Vlinderstruik en Lavendel.
Bodembedekkers: Penningkruid.