Wat leuk om het zo lokaal te kunnen kopen.quote:Op zondag 8 maart 2026 12:23 schreef Blues het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik was laatst bij Thijsse's hof
https://thijsseshof.nl/
hier in het dorp en er stonden allerlei stekjes te koop van o.a. stinzenplanten.
Ik heb een Weegbreezonnebloem meegenomen. Staat nu nog op balkon en later als ie groter is zet ik m in de tuin.
Mooi! En vroeg. Hier zijn de krokussen pas net uitgebloeid. De tulpen hebben nog wel even nodig. Het zal hier wel kouder zijn ‘s nachts nog.quote:
Vanmorgen stond er nog is op de tulpen, ook hier. Maar deze zijn al 3 jaar denk ik, als niet 4. Hoe ouder hoe vroeger heb ik de indruk.quote:Op zondag 15 maart 2026 15:04 schreef laziness het volgende:
[..]
Mooi! En vroeg. Hier zijn de krokussen pas net uitgebloeid. De tulpen hebben nog wel even nodig. Het zal hier wel kouder zijn ‘s nachts nog.
Wij zijn van het grasdeel een plantenborder met een paadje er tussen aan het maken. Zal ik updates plaatsen? Of hoort dat hier niet want meer aanleg dan bloeiende planten tot nu toe?
Wie is dat ookalweer in je fotootje? Eerste wat ik dacht was "Stephanie Beatriz", maar weet het niet zekerquote:
De ingens.quote:Op zondag 15 maart 2026 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie is dat ookalweer in je fotootje? Eerste wat ik dacht was "Stephanie Beatriz", maar weet het niet zeker
Hij bedoelt je usericon denk ik?quote:Op zondag 15 maart 2026 19:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De ingens.
Vanmorgen om 8u zag ie er nog zo uit
Onmogelijk, want dat is uiteraardquote:
Nooit gezien, maar bedoelde idd je user iconquote:Op zondag 15 maart 2026 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onmogelijk, want dat is uiteraardJennifer Beals
als Bette in the L word. Die kun je toch niet misnamen
![]()
De eerste hit op google in een kleur die me aan stondquote:Op zondag 15 maart 2026 18:50 schreef Seven. het volgende:
@:laziness productief geweest! Wat heb je gebruikt voor de borderrand en wat ga je doen met je pad?
Marktplaats is je vriend. Wij hebben bij betondingen besteld maar was idd nogal aan de prijsquote:Op maandag 16 maart 2026 14:54 schreef laziness het volgende:
[..]
De eerste hit op google in een kleur die me aan stond![]()
Het is gerecycled kunststof.
Pad wordt split met stapstenen.
Maar mooie ronde stapstenen zijn slecht te vinden. Duur en verzending zo mogelijk nog duurder. In de buurt no luck so far.
Pluk een deel van dat beschadigde blad af. Dan hoeft daar geen energie aan besteed te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 14:43 schreef Blues het volgende:
Wolfje doet de groeten. Die blaadjes zijn best bruin zie ik nu.
Met bonusbeest.
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |