abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:01:51 #201
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220268159
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Als Israël spreekt over een nieuwe fase in de oorlog, en Iran zegt een grondoorlog aan te kunnen, ben ik benieuwd of dat gaat gebeuren.
Er komt geen grondoorlog, die troepen zijn daar ook helemaal niet opgebouwd door de VS.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220268161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Een grondoorlog is sowieso een heel ander verhaal. Dat zal ook voor Israël ontzettend bloederig zijn.
Israel gaat dat niet doen, want ze hebben daar de troepen niet voor. Iran is ook veel te groot.

Het is uiteindelijk aan de Iraanse bevolking. Maar het leger van Iran is ernstig verzwakt, zoveel is zeker.
pi_220268167
twitter

Niet verbaasd :N
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_220268181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
2 minuten geleden
EU moet voorbereid zijn op vluchtelingen uit Midden-Oosten, waarschuwt EU-commissaris
De Europese Unie moet "op alle fronten" voorbereid zijn op een vluchtelingenstroom vanuit het Midden-Oosten, zei Eurocommissaris Magnus Brunner (Migratie) eerder vandaag. Op dit moment is daar nog geen sprake van, "maar we moeten natuurlijk altijd waakzaam blijven."

De EU werkt hierin samen met partners in de regio en met internationale organisaties, zei Brunner na afloop van een vergadering met EU-ministers van Asiel en Migratie in Brussel. De Eurocommissaris heeft deze week onder meer gesproken met de Turkse minister van Buitenlandse Zaken en de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM).

Nu.nl

Iedereen heeft het recht om te vluchten uit een oorlog. Maar we zitten verdomme al zo vol hier. -O-
De enige idioten die voor deze oorlog zijn, zijn dadelijk fel tegen het logische gevolg. Dat is dan zeker de schuld van de libturds.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:04:09 #205
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220268188
quote:
2 minuten geleden
EU moet voorbereid zijn op vluchtelingen uit Midden-Oosten, waarschuwt EU-commissaris
De Europese Unie moet "op alle fronten" voorbereid zijn op een vluchtelingenstroom vanuit het Midden-Oosten, zei Eurocommissaris Magnus Brunner (Migratie) eerder vandaag. Op dit moment is daar nog geen sprake van, "maar we moeten natuurlijk altijd waakzaam blijven."

De EU werkt hierin samen met partners in de regio en met internationale organisaties, zei Brunner na afloop van een vergadering met EU-ministers van Asiel en Migratie in Brussel. De Eurocommissaris heeft deze week onder meer gesproken met de Turkse minister van Buitenlandse Zaken en de Internationale Organisatie voor Migratie (IOM).

Nu.nl

Iedereen heeft het recht om te vluchten uit een oorlog. Maar we zitten verdomme al zo vol hier. -O-
Sowieso grenzen dicht.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220268197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:02 schreef Homey het volgende:

[..]
Israel gaat dat niet doen, want ze hebben daar de troepen niet voor. Iran is ook veel te groot.

Het is uiteindelijk aan de Iraanse bevolking. Maar het leger van Iran is ernstig verzwakt, zoveel is zeker.
De luchtverdediging vooral. Het leger is amper verzwakt, hooguit is de commandostructuur aan diggelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:06:50 #207
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220268223
Geen grondoorlog? Als de drones en/of raketten blijven komen en de luchtafweer van de golfstaten uitgeput raakt kan dit dus wel een optie zijn.
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220268252
quote:
2 minuten geleden

Nu.nl

Grenzen dicht! NU!!
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:10:20 #209
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220268263
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:04 schreef nixxx het volgende:

[..]
Sowieso grenzen dicht.
Ja, gewoon ff dat poortje daar bij de middellandse zee dicht doen. Dat zal ze leren!

Je weet dat "de grens" niet zoiets is als een muur ofzo? En dat de vorige keer dat die melaatse minister riep dat ze de grenzen dicht zou gooien, ze welgeteld 4 douaniers gevonden kreeg om een uurtje op een parkeerplaats net na de grens bij dld te gaan staan zodat er wat beeldmateriaal geschoten kon worden voor het 8uur journaal? :') .
pi_220268307
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
Dat werkte niet in Vietnam, Irak en Afghanistan en gaat nu ook niet werken. Zeker niet met een pislinke achterban.
Hou toch eens op met dat domme verwijzen naar andere situaties. Beide partijen gedragen zich volstrekt anders dan in eerdere situaties. Jij noch ik weten wat wel of niet bereikt kan worden.
pi_220268318
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:09 schreef alternatif het volgende:

[..]
Grenzen dicht! NU!!
Users als HowardRoark vinden de aanvallen op Iran fantastisch, dus dan gaan ze ook maar zelf de vluchtelingen bij de grens tegenhouden :+
pi_220268321
Mócht het tot een grondoorlog komen dan gaat agressor israël echt geen bloed verspillen in Iran. Daar heeft israël de VS voor.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:18:34 #213
438527 MissButterflyy
pi_220268345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:14 schreef Komondeja het volgende:
Mócht het tot een grondoorlog komen dan gaat agressor israël echt geen bloed verspillen in Iran. Daar heeft israël de VS voor.
Ik denk eerder andersom.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:20:27 #214
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220268365
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:51 schreef Bredemug het volgende:

[..]
ik zou veel nieuws van beide kanten niet al te serieus nemen. Het is op dit moment een misinformatie oorlog.
Ik moet zeggen dat ik toch eerder de popcorn erbij pakt als Israël een ver(r)assing aankondigt dan wanneer één of ander breedsprakig, theatraal kopstuk van een middenoosterse dictator op zijn heilige boek zweert zijn eigen kleinkinderen als raketbrandstof te zullen gebruiken om de vijand tot het laatste molecuul te verdampen.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:22:41 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220268378
twitter

Dit had ik gisteren gemist, maar het is toch wel treurig gesteld met de RN wanneer zelfs niet 1 enkel fregat beschikbaar is op korte termijn.
Britannia rules the waves, maar ondertussen zijn het de Fransen en Nederlanders die opstomen richting Cyprus.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:23:16 #216
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220268386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 20:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat dat wel de moeilijkste partij voor Israël is hoor. Vorige keer was ook niet gelukt.
Ze zijn nu warm gedraaid in de Gaza en de Iraanse bevolking is op hun hand
pi_220268388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Hou toch eens op met dat domme verwijzen naar andere situaties. Beide partijen gedragen zich volstrekt anders dan in eerdere situaties. Jij noch ik weten wat wel of niet bereikt kan worden.
1. Bekijk het met je leraartoontje
2. Situaties zijn tot op zekere hoogte wel degelijk te vergelijken, anders was militaire historie geen ding geworden.
pi_220268396
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]

Dit had ik gisteren gemist, maar het is toch wel treurig gesteld met de RN wanneer er niet 1 fregat beschikbaar is op korte termijn.
Britannia rules the waves, maar ondertussen zijn het de Fransen en Nederlanders die opstomen richting Cyprus.
Sail :') Is zeker windstil daar op het moment ;)
pi_220268409
Mocht het Donald toch een beetje zwaar te moede worden, dan kan hij nog altijd een sessie volgen bij zijn spirituele en religieuze adviseur Paula White-Cain.

Bekijk deze YouTube-video
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 21:27:51 #220
236264 crew  capricia
pi_220268436
quote:
[ x ]

Dit had ik gisteren gemist, maar het is toch wel treurig gesteld met de RN wanneer zelfs niet 1 enkel fregat beschikbaar is op korte termijn.
Hier nog een:
quote:
UK government's first repatriation flight from Middle East grounded over technical issues
:')
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:29:04 #221
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220268452
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Hier nog een:
[..]
:')
Vat de huidige staat van het VK wel aardig samen.
pi_220268459
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]
1. Bekijk het met je leraartoontje
2. Situaties zijn tot op zekere hoogte wel degelijk te vergelijken, anders was militaire historie geen ding geworden.
Er is in de laatste 100 jaar geen oorlog geweest waar één van de hoofddoelen was het fysiek vernietigen van de hoogste commandostructuur van de tegenpartij aan het begin van de gevechten.
  donderdag 5 maart 2026 @ 21:33:23 #223
438527 MissButterflyy
pi_220268510
twitter
  Forum Admin donderdag 5 maart 2026 @ 21:36:32 #224
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220268546
quote:
[ x ]

Welja, we hebben de Britten al eerder laten zien/weten dat wij de superieure marine hebben :7

https://en.wikipedia.org/(...)%20home%20waters.%22
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 5 maart 2026 @ 21:37:10 #225
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220268553
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 21:29 schreef HiZ het volgende:

[..]
Er is in de laatste 100 jaar geen oorlog geweest waar één van de hoofddoelen was het fysiek vernietigen van de hoogste commandostructuur van de tegenpartij aan het begin van de gevechten.
Que. Rusland heeft het vier jaar geleden nog geprobeerd

beetje flauw, je hebt verder gelijk :P
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')