12 stellingen waarbij je een race mag plaatsen waar die stelling uit komt. Die stellingen geef je dan punten naar zekerheid.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lijkt me een leuk spel. Maar...
Hoe vaker is het lees. Hoe minder ik het snap
Elke GP mag maar één keer ingezet wordenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:31 schreef Perox het volgende:
25. Race gewonnen van pole: Monaco *joker*
18. Race gewonnen met meer dan 10 seconden voorsprong: België
15. Regenrace (baan wordt nat verklaard) België
12. Race met een rode vlag - Baku
10. Race met een safety car (niet virtueel) - Baku
8. Race met inhaalactie voor de winst - Brazilië
6. Race met dezelfde leider van start tot finish - Austin
4. Race met minder dan een seconde tussen een podiumplaats en de coureur erachter - Brazilië
3. Race met 5 of meer DNFs (niet geklasseerd dus) - Baku
2. Pole met minder dan 0,100 verschil - Oostenrijk
1. Pole zonder een paarse S1 - Japan
0. Race met een Ferrari faal - Monza
owww. Lezen is ook niet mijn sterkste punt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke GP mag maar één keer ingezet worden
Maar als je nu je lijst indient, waarom zou je die voor de volgende race wijzigen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
12 stellingen waarbij je een race mag plaatsen waar die stelling uit komt. Die stellingen geef je dan punten naar zekerheid.
Dat is voor mensen die later deelnemen. Die krijgen strafpunten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar als je nu je lijst indient, waarom zou je die voor de volgende race wijzigen?
En dit: en mocht er iemand de betreffende race hebben ingevuld en de punten verliezen, dan worden deze ook bij latere deelnemers afgetrokken tot maximaal 10 punten. Als twee personen punten verliezen, wordt alleen de hoogste meegenomen.
Volgens mij snap ik het hele concept niet
Ok ik maak een lijstje en dan zien we wel. Je mag dus niet meer wijzigen?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die later deelnemen. Die krijgen strafpunten.
De lijst maak je eenmalig.
Ik neem aan dubbele punten.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok ik maak een lijstje en dan zien we wel. Je mag dus niet meer wijzigen?
En wat doet de joker?
Dat is wat je krijgt als @ESF1Gamer het topic opent voordat we nog één keer goed hebben gekeken of de tekst klopt en duidelijk isquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ok ik maak een lijstje en dan zien we wel. Je mag dus niet meer wijzigen?
En wat doet de joker?
Dan stel ik voor dat jullie een keer helemaal opnieuw beginnenquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat je krijgt als @:ESF1Gamer het topic opent voordat we nog één keer goed hebben gekeken of de tekst klopt en duidelijk is![]()
Feitelijk gewoon een stelling die je 0 punten kan geven en dus niet meetelt.
Eerder beginnen was handiger geweestquote:Op donderdag 5 maart 2026 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat jullie een keer helemaal opnieuw beginnen
Wat is het nut van een stelling met 0 punten?quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerder beginnen was handiger geweest
Maar ik denk dat ie wel duidelijk is nu toch? :
Het nut is dat je één stelling die je gewoon niet weet wat willekeurigs kan geven zonder puntenverlies.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat is het nut van een stelling met 0 punten?
Hoe kun je "een race missen" als de voorspelling over een heel seizoen gaat?
Krijg je strafpunten als de stelling niet uitkomt? (en is daar de joker voor?)
Dit gaat wel een discussie-puntje opleveren indien er enige twijfel over zou bestaan ja.quote:Op donderdag 5 maart 2026 22:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoe wordt trouwens vastgesteld dat er een Ferrari-faal heeft plaatsgevonden?
Nog afgezien van de negatieve insteek.
Maar dat komt nog wel goed
Jij durfde gewoon niet.quote:Op donderdag 5 maart 2026 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat je krijgt als @:ESF1Gamer het topic opent voordat we nog één keer goed hebben gekeken of de tekst klopt en duidelijk is![]()
Feitelijk gewoon een stelling die je 0 punten kan geven en dus niet meetelt.
Volgens mij had je al drie flessen wijn op toen je de spelregels opschreef.quote:
Daar moet je bij @Nattekat zijn, die heeft de tekst opgesteld.quote:Op donderdag 5 maart 2026 23:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij had je al drie flessen wijn op toen je de spelregels opschreef.
Er is geen touw aan vast te knopen aan het deel onder 'deadline'
Ferrarifaal is een onafhankelijke ballotage commissie voor in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog een paar vragen (ferrari-faalvraag staat nog open trouwens)
Als Aston Martin zou besluiten om helemaal niet te starten, geldt dat dan ook als DNF?
En "Race met inhaalactie voor de winst" is dat ook als de uiteindelijke winnaar de uiteindelijke nummer 2 al in de 1e bocht inhaalt?
"Race met dezelfde leider van start tot finish" Is dat leider op de baan of is het zo dat wanneer nr.2 gelijk banden wisselt als nr.1 en daarbij de garage verderop in de pitsstraat heeft dit ook wordt beschouwd als tijdelijk leider.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |