https://www.politie.nl/ve(...)/februari/2026048334quote:De 14-jarige Ubah, woonachtig in Ter Apel, is op 22 februari 2026 in de middag vermist geraakt vanaf het centrum in Ter Apel. Op het moment van vermissing droeg ze een witte broek, zwarte jas en een rode hoofddoek. De afgelopen dagen zijn diverse sporen uitgelopen maar deze hebben nog niet geleid tot de verblijfplaats van Ubah. Mogelijk is ze richting België gegaan.
Ubah is nu enkele weken weg en we maken ons zorgen om haar welzijn. Ze is vertrokken vanaf de Hoofdstraat in Ter Apel en rond 15:15 uur voor het laatst gezien.
Weet je waar Ubah nu is? Bel dan 112. Heb je haar in de afgelopen dagen mogelijk gezien? Of heb je andere informatie over waar zij nu zou kunnen zijn? Bel dan de Opsporingstiplijn op 0800-6070.
anderhalve weekquote:
Dit staat er ook in maar klopt dus niet: ‘Ubah is nu enkele weken weg’.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
anderhalve week
De 14-jarige Ubah uit Ter Apel is sinds 22 februari 2026 vermist.
Kan ook, dat heb ik een keer aan de hand gehad met een 13- of 14-jarig meisje. Maar die had dus familie hier (die eerst deden alsof ze niet wisten waar ze was maar dus inderdaad aan een dertiger uitgehuwelijkt...). Maar ik lees niks over familie hier. Kan trouwens dan ook nog zijn dat ze juist van hen gevlucht is. Of dat het gewoon een fijn gezin is en er weer iets anders aan de hand is, een soort loverboy of zo. Statistisch het meest waarschijnlijk nog steeds dat laatste.quote:
Ze kunnen op eens veel geld verdienen (gaan verdienen)quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:17 schreef MichaelScott het volgende:
Die komt vanzelf wel bovendrijven.
Meisjes van 14 hebben over het algemeen niet zo veel geld.
Der toekomstige man is der kwijt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kan ook, dat heb ik een keer aan de hand gehad met een 13- of 14-jarig meisje. Maar die had dus familie hier (die eerst deden alsof ze niet wisten waar ze was maar dus inderdaad aan een dertiger uitgehuwelijkt...). Maar ik lees niks over familie hier. Kan trouwens dan ook nog zijn dat ze juist van hen gevlucht is. Of dat het gewoon een fijn gezin is en er weer iets anders aan de hand is, een soort loverboy of zo. Statistisch het meest waarschijnlijk nog steeds dat laatste.
Nooit een nieuwe spits van Chelsea gezien zeker.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat is de oudst uitziende 14jarige die ik heb gezien.
Niveautje hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2026 08:13 schreef hoechst het volgende:
Hebben ze er 1 van hun eigen soort te pakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |