of allebeiquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
nope
ik heb nog 2 weken voor ik op kantoor moet beginnen
dus die kan ik besteden door hier te hangen
of te leuke dingen te doen
Jammer, maar ik snap hetquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:30 schreef greysbones het volgende:
nope
ik heb nog 2 weken voor ik op kantoor moet beginnen
dus die kan ik besteden door hier te hangen
of te leuke dingen te doen
Het is heerlijk buitenquote:
of soms een beetje ditquote:
Ik heb gezegd geen zin om te winnen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar je had geen zin dts deze maand zei je
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaaldquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of soms een beetje dit
en soms een beetje dat
zonde hequote:Op woensdag 4 maart 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaald
DIe markt hier is ook een lachertje aan het worden hoor
De kleding is weg, de hobbykraam is er al niet meer en de bloemenboer is ook al weg
Ja vermoedelijk, het is nu ook niet een markt die echt druk bezocht wordt natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonde he
wordt allemaal steeds minder
zal te duur zijn om er te staan
Ik zeg alleen dat je gezegd had dat je er geen zin in had deze maand.quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gezegd geen zin om te winnen.
Maar hoe meer jullie gaan zeuren hoemeer zin ik krijg om weer te winnen.
Ennu had jij niet gezegd dat als je thuis was je ook niet meer veel zou bolken
Daarbij ben ik ook druk met andere dingen voor FOK en post ik hier mee
Wilde jij os niet graag dat ik weer mee ging doen?
Ik had mij uit de puntenlijst laten halen he
No hard feelings ofzo mij boeit het geen ene flikker wie er wint, al had ik gebrokenglas wel leuk gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezelquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
hier hebben we een vrijdagsmarkt die goed loopt toen ging ik naar de dinsdag markt 2 groente en 2 visboeren
Ik mis de stoffen op de marktquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook ben vanmorgen ook naar de euhhh markt hier geweest, naar de fysio een lekkerbekkie gehaald
DIe markt hier is ook een lachertje aan het worden hoor
De kleding is weg, de hobbykraam is er al niet meer en de bloemenboer is ook al weg
had apeldoorn eerder niet een hele grote stoffenmarkt?quote:
Ik heb hier 34 jaar geleden 4 keer meegepost en het kwam weer boven drijven.quote:
Hey een nieuwe users hier Hello gezelligquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
hier hebben we een vrijdagsmarkt die goed loopt toen ging ik naar de dinsdag markt 2 groente en 2 visboeren
Vroeger sowiesoquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
had apeldoorn eerder niet een hele grote stoffenmarkt?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ik heb hier 34 jaar geleden 4 keer meegepost en het kwam weer boven drijven.
Verwacht er niet teveel van
ja geen idee of dat nog zo isquote:
34 jaar geledenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
WIe weet blijf je nu wel hangenquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Naast elkaar ook nog?quote:Op woensdag 4 maart 2026 12:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
Stoffen is overal minder geworden, vroeger ging ik idd ook veel naar Apeldoornquote:
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe weet blijf je nu wel hangen![]()
Er is hier altijd wel wat te kletsenbetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |