Hey Paulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Kan je nu ook dragen hoorquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk wel weer uit naar temperaturen waar je de korte broek kunt dragen met een t-shirt
Kan nu ook. Ik loop de hele winter al in jurken en zoquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk wel weer uit naar temperaturen waar je de korte broek kunt dragen met een t-shirt
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imoquote:
Met een appel?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imo
Ik wilde gisteren ook al een kortere broek aandoen voor het lopen maar dat was toch nog te frisquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
T-shirt had ik idd bijna aangetrokken maar ik ga in de pauze een stuk wandelen en wil gaan lopen zonder jas. Dus maar ff een hoodie aangetrokken. Korte broek is het nog niet warm genoeg voor imo
Ja en ik draag veel een tshirt en als het even fris wordt een vest er overquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan nu ook. Ik loop de hele winter al in jurken en zo
Kan jij best een korte broek aan
Dat wel, maar het kan welquote:
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buitenquote:
Snap ik, het is nog wel frisjes, tenminste ik was rond de klok van 10.30 uur weg en toen was het best frisjesquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buiten
quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alles kan , je kan ook in je onderbroek naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |