Misschien als het een hele leuke man wasquote:
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komenquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraan
Maar ik zal er meer van genieten zodra ik het kan.
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd isquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef CherryLips het volgende:
Maarrr ben nu drie weken thuis en kan me wel wegduwen van m'n bureau als ik op de bureaustoel zit. En ik krijg de gordijnen weer dicht met rechts, kan het bed openslaan soort van, kan weer pannen van het achterste kookpitje pakken en ook de waterkoker kan ik oppakken met rechts. Kan stofzuigen en heb ook weer onkruid geplukt op het balkon. En ik kwam gister weer wat beter uit de bioscoopstoel.
Maar de kliko klemde van de week dus die klep moest ik openduwen en toen schoot hij ineens los. Dat voelde ik nog wel
Dan ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het een leuke vent was?
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gemist wat er gebeurd is
Kutbeesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk nog steeds de naweeën van nachtelijk uilen kijken?
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slechtquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, eerst maar eens van die vervelende pijn af komen
Al besproken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien als het een hele leuke man was
O dat is echt kut, jemigquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Alsof ik verder lees voor ik reageerquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Ja in de nacht is het erger hequote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja. Pijnstillers werken redelijk maar de nachtrust is zo slecht
[..]
Al besproken.
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.quote:
Uilen zijn machtig mooi en interessant.quote:
Oeh.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uilen zijn machtig mooi en interessant.
Deze smaad accepteer ik niet.
quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Het is niet zo erg als kiespijn hebben, dat is een ding wat zeker is.
quote:
quote:
quote:
quote:
Jouw fouten natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Kan gegevens niet verwerken. Verbeter de fouten"
Welke fouten dan?
Maar ik wil alleen maar iets uploaden.quote:
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:41 schreef bitterbal het volgende:
moet hier eigenlijk in de woonkamer ookeen airco hebben
ja die staat natuurlijk openquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Ja, ik heb ze gezegd dat ze jou niet zo erg moeten pesten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou. Het is gelukt door ze in delen up te loaden.
Vlaggendrongo?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Toilet lijkt me ook belangrijk voor Bal eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slaapkamer deur openen. Maar inderdaad. Iedere ruimte moet er wel eentje.
Behalve misschien het toilet.
Wat wilde die jatten danquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:46 schreef bitterbal het volgende:
ik had hier zo'n vogeltje met die rare staardingen die wat wilde stelen
[ afbeelding ]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.quote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de officiële naam "vogeltje met die rare staartdingen" is, maar dan in het Latijn.
Ja wie hangt er dan ook schelpjes opquote:
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218quote:
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatigquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands wel. Als ik mijn zoekfunctie moet geloven, is het de Greater Racket-Tailed Drongo. Op basis van deze site: https://www.treehugger.co(...)ail-feathers-4864218
Oh gewoon een andere rare vogel dusquote:
Vind het mooi, zulke vogels.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm zou kunnen ja. je ziet ze hier regelmatig
ja zijn ze ook, erg sierlijkquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind het mooi, zulke vogels.
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:04 schreef bitterbal het volgende:
je ziet ook welles zo'n kudde van die witte ibissen rondvliegen. das ook vet om te zien
lopen ook regelmatig hier in de tuin
en dikke duivenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Wij zullen wel helpenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Lennykequote:
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jouquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nog even in alle paniek m'n energiecontract vastgezet
quote:
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stom dat dat nog kan. Gunstig voor jou
En hoerige kutkauwenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet het met mussen en vinkjes doen.
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Nee laatste 2 weken iets te vaak gegeten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek inquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:19 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie ook zo'n trek in patat ?
Jij bent echt raaaaaar.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, heb ik sowieso niet zo vaak trek in
Begin dit jaar ook gedaan voor het geval Trump weer wat zou verzinnen wat onrust kon opleveren... en zo geschieddequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichtersquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eergister gekeken en toen had ik nog zat keus, maar ik heb er geen verstand van en wilde even m'n vader om advies vragen en er goed voor gaan zitten. Gister begon de paniekzaaierij en was het aanbod veel minder en m'n eigen aanbieder was vrij duur. Nu naar Eneco, heb vanmorgen het contract met de afgesloten tarieven gekregen met 1.20 voor gas dus ben benieuwd of ik nog een belletje krijg dat er toch iets mis is gegaan.
PTSS van een paar jaar geleden toen ik 3,75 per kuub betaalde.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja verstandig hoor. Het gaat niet beter worden voorlopig.
Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het in 2024 op 1,31 vastgezet. Oplichters
Chips, chocolade, kip kerriequote:Op woensdag 4 maart 2026 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is iets waar je wel echt vaak trek in hebt?
Ik vond dit ook heel laag hoor. Maandag zag ik overal 1,32 langskomen en dat betaal ik nu ook variabel.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijk?quote:
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaarquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog een berichtje van Vattenfal gehad dat de prijzen omlaag gingenMaar als ik hem daar vast wilde zetten zou ik iets van 1,52 betalen, meer dan met dat prijsplafond een paar jaar terug.
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoordquote:
Ik schrok alquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben soms wat raar, maar niet compleet gestoord
Die van mij staat vast op 1,26. Grootste deel van die prijs bestaat overigens uit belastingen...quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja watquote:
Wat loop je nou te haten miepquote:
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij Vattenfall nog tot oktober ¤ 1,218059 / m³ , hopelijk is tegen die tijd al dat gedoe in de zandbak klaar
Ze kan het niet waarderen.quote:
Even Donnie bellen en vragen of die wil opschietenquote:Op woensdag 4 maart 2026 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn contract loopt eind juni af. Wordt krap aan.
Spetters op de lens.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:41 schreef Ama het volgende:
Dat je zo hard niest dat je sterretjes ziet.
Kom vechten dan, sushislangquote:
Jij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |