SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Staat je dating app ingesteld op alleen vrouwen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik word op eens een banger van het ESF in 2017 voorgeschoteld op Youtube.
Goed nummer.
Hoi!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:38 schreef Flory- het volgende:
Pfff ben weer enigszins bijgelezen![]()
[ afbeelding ]
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:49 schreef Flory- het volgende:
Wat @:Lenny77 opperde is misschien zo slecht nog niet.
Meer belgjes hier heen halen
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komenquote:
Ja, hengel ze maar binnenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Er zijn al twee? Vlaamse Mods dus laat maar komen![]()
Jij hebt er ook gewoond toch?
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltjequote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moeten we straks ook nog cursus Belgisch gaan leren?
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nee joh, Vlaams is een prettig taaltje
Heb al een keer rond gegoogeld maar veel aan discussie/babbelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hengel ze maar binnen
Ja, een jaartje of 5
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmm ik ga een spoedcursus Vlaams aanvragen voor het te laat is het dit forum is overgenomen door de Belgen
Moeten we daar wat aan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb al een keer rond gegoogeld maar veel aan discussie/babbelmogelijkheden vind ik hier niet.
ZO warm daar?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:37 schreef bitterbal het volgende:
ik blijf nog een dagje in de airco thuis
Ik moest een extra keer kijken voordat ik zag wat het wel wasquote:
O dat is minder. Beterschap.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar denk dat ik een beetje koorts heb. heb het de hele tijd zo warm
Ik ook heb een paar keer gedacht deze verwijder ik want geslachtsdelen mag nietquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moest een extra keer kijken voordat ik zag wat het wel was
Morguhquote:
Ja, ik had ook al. Waarom mag zo'n foto zo blijven staan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook heb een paar keer gedacht deze verwijder ik want geslachtsdelen mag niet
Nog een keer kijken nog een keer kijken en toen zag ik wat het was lol
Vervelend hoor, herken dat wel, geen idee waar dat aan ligtquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste tijd word ik iedere nacht ergens tussen vier en vijf wakker. Vannacht was het 4:41. En geen idee waarom.
MOrguh DaMartquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:50 schreef DaMart het volgende:
Waar gaat buurman Koen naartoe dan?.
Tevens goedemorgen.
O dat is raar, geen idee waar dat aan kan liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Morguh Stigquote:
Nee, ik weet er alles van.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Heb je weer een leuke man om te videobellen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik weet er alles van.![]()
Wat zei de fysio
Ja uitkijken dat je het niet belast verderquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.
Nog tot het einde van de maand en dan doet Danny het licht uit en gaat op een welverdiende vakantie van alle donatiesquote:
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ikquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uitkijken dat je het niet belast verder
Hoop dat die behandelingen je goed doen en je snel van die pijn af bent
O je mag niet?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ik
Advies is om het niet te doen. Hij zei wel dat hij het begreep als ik wel ging toeren. Maar omdat ik het genezingsproces niet in de weg wil zitten laat ik hem staan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag niet?![]()
![]()
Ik kon toen niet eens op internet mijn mobiel en laptop hebben veel rust gehad toen er bij mij een zenuw klem zat in mijn schouder
Bij mij kwam het door het haken, puzzelen en breien
Daarna heb ik dat weer opgepakt en begon het weer
Dus die hobbys ook maar aan de kant gezet
We duimen!quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend eens kijken of ik op de fiets durf.
Wa is de reden dat je niet zou durven?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik durfde paar maanden terug ook niet, maar ik doe het toch. Ik doe het wel beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Onverwachte bewegingen, kleine angst om te vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wa is de reden dat je niet zou durven?
Kut joh,, net nu je je nieuwe motot hebt ditquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Advies is om het niet te doen. Hij zei wel dat hij het begreep als ik wel ging toeren. Maar omdat ik het genezingsproces niet in de weg wil zitten laat ik hem staan.
Bij mij kwam het door een fitnessoefening. Schoot er lekker in toen.
O, kijk maar goed uit dan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onverwachte bewegingen, kleine angst om te vallen.
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kut joh,, net nu je je nieuwe motot hebt dit
Beter dat je het even niet doet, maar is wel flink balen
Gelukkig heb je maanden mei, juni, juli, augustus, september, oktober en eventueel november nog om er van te genieten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat is nog wel het meest kutte eraan
Maar ik zal er meer van genieten zodra ik het kan.
Dat sowieso. Eerst eens herstellen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je maanden mei, juni, juli, augustus, september, oktober en eventueel november nog om er van te genieten.
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat heb je @:Cherrylips?
Ik heb het even gemist.
Aiquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schouder gebroken. Die is nu allang genezen maar de spieren hebben ook een klap gehad. Straks als het goed is de laatste afspraak in het ziekenhuis.
Ik zou nog maandje wachten met fietsen als ik dit zo leesquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:41 schreef CherryLips het volgende:
Ben nu drie maanden bezig ermee. Man man man.
Extra argininine en citruline slikken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ai
Sterkte met bij het ziekenhuis.
Is misschien de fysio een idee om wat aan die spieren te doen?
Daar zit ik al bij, zonder die rek en strek oefeningen die hij bij me doet zou ik denk ik nog steeds niks kunnen. Moest daar de eerste week meteen mee beginnen maar ik had een enorme bloeduitstorting op m'n bovenarm tot aan m'n elleboog waardoor ik pas na vier weken ofzo m'n arm een beetje kon strekken en toen hadden die spieren zoiets van nope.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ai
Sterkte met bij het ziekenhuis.
Is misschien de fysio een idee om wat aan die spieren te doen?
quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zit ik al bij, zonder die rek en strek oefeningen die hij bij me doet zou ik denk ik nog steeds niks kunnen. Moest daar de eerste week meteen mee beginnen maar ik had een enorme bloeduitstorting op m'n bovenarm tot aan m'n elleboog waardoor ik pas na vier weken ofzo m'n arm een beetje kon strekken en toen hadden die spieren zoiets van nope.
Goede administratie daarquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:50 schreef CherryLips het volgende:
Werd gebeld door een van de ketelmeneren nu net. Die had opgeschreven vandaag langs te komen terwijl er expliciet was gezegd dat vandaag niet uitkwam en dat een van m'n buren alleen op vrijdag kon. Wilde hij nu komen.
Man man man.
Heb je die vrouw in die videoclip nooit gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Staat je dating app ingesteld op alleen vrouwen?
Sta je daar in je badjas als hij ineens voor de deur staatquote:
Alsof ik open had gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sta je daar in je badjas als hij ineens voor de deur staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |