MOrguh DaMartquote:Op woensdag 4 maart 2026 06:50 schreef DaMart het volgende:
Waar gaat buurman Koen naartoe dan?.
Tevens goedemorgen.
O dat is raar, geen idee waar dat aan kan liggen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Morguh Stigquote:
Nee, ik weet er alles van.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon doet sinds een paar dagen iets super raars. Als ik een video call krijg en ik neem op is het geluid super zacht. En als ik dan terug bel is het geluid weer normaal.
Heb je weer een leuke man om te videobellen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:56 schreef bitterbal het volgende:
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik weet er alles van.![]()
Wat zei de fysio
Ja uitkijken dat je het niet belast verderquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deze en volgende week in totaal 3 afspraken. Kan 6+ weken duren. Baal er wel van maar ik hoop dat het snel voorbij is.
Nog tot het einde van de maand en dan doet Danny het licht uit en gaat op een welverdiende vakantie van alle donatiesquote:
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ikquote:Op woensdag 4 maart 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja uitkijken dat je het niet belast verder
Hoop dat die behandelingen je goed doen en je snel van die pijn af bent
O je mag niet?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop het ook. Wil snel weer kunnen toeren. Maar zal wel even duren vrees ik
Advies is om het niet te doen. Hij zei wel dat hij het begreep als ik wel ging toeren. Maar omdat ik het genezingsproces niet in de weg wil zitten laat ik hem staan.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je mag niet?![]()
![]()
Ik kon toen niet eens op internet mijn mobiel en laptop hebben veel rust gehad toen er bij mij een zenuw klem zat in mijn schouder
Bij mij kwam het door het haken, puzzelen en breien
Daarna heb ik dat weer opgepakt en begon het weer
Dus die hobbys ook maar aan de kant gezet
We duimen!quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Van het weekend eens kijken of ik op de fiets durf.
Wa is de reden dat je niet zou durven?quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik durfde paar maanden terug ook niet, maar ik doe het toch. Ik doe het wel beetje voorzichtig.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:32 schreef CherryLips het volgende:
Onverwachte bewegingen, kleine angst om te vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wa is de reden dat je niet zou durven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |