Waarom gebeurd dat idd niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die gaan nog goede zaken doen.
Hebben momenteel onbetaalbare kennis en mogelijkheden.
[..]
Mooi doelwit voor een A10 brrrr
"So you see mr Trump, we actually do have the cards"quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:07 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Zou toch wel hilarisch zijn als het machtige US leger straks drones moet gaan kopen van Oekraïne omdat ze anders in de pan worden gehakt door Iran...
Heb je de post geschiedenis van jezelf wel eens nagekeken?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat geneuzel altijd over links of rechts...
Zelensky stelt dit voor:quote:
Ik denk dat het niet bepaald makkelijk is om in een stedelijke omgeving even accuraat te bepalen wie er al dan niet deugt en ze zonder andere slachtoffers te maken uit te schakelen. En daarbij, waarom zou men?quote:
Omdat A10's niet geschikt zijn voor inzit tegen snelle compacte mobiele doelen in een stedelijke omgevingquote:
Ook met Mossad intel?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet bepaald makkelijk is om in een stedelijke omgeving even accuraat te bepalen wie er al dan niet deugt en ze zonder andere slachtoffers te maken uit te schakelen. En daarbij, waarom zou men?
Well explained, dank.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Omdat A10's niet geschikt zijn voor inzit tegen snelle compacte mobiele doelen in een stedelijke omgeving
Het is van oorsprong een anti-tank vliegtuig.
Het is in in feite één enorm kanon, waar een vliegtuig omheen is gebouwd.
Wel geschikt voor (semi)statische doelwitten in open gebied, zoals Taliban mitrailleurnesten of mortierposities en dat soort grappen.
Oud collega van mij is destijds in Uruzgan geweest, en op NL missies was er gewoon airsupport van onze eigen Apaches, maar hij heeft ook op gezamenlijke missies met de Amerikanen ook een paar keer de A10 in actie gezien om hen te ontzetten, en dat maakte altijd meteen iedereen lyrisch als ze er waren.
Op de Taliban na dan.
Verras me.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Heb je de post geschiedenis van jezelf wel eens nagekeken?
Je hebt het constant over rechts....
Nou wil ik zulke teksten absoluut niet goedpraten, maar je hebt gezien dat het een tweet van 14 juni 2025 is toch?quote:
"Mossad intel" over wat mannen op een motorfiets? Het gaat hier niet om kopstukken van het regime hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ook met Mossad intel?
Waarom? Om de intimidatie te counteren/om te draaien.
Vanwege de mening van een enkeling die niet in het gewenste narratief past?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanwege de mening van een enkeling die niet in het gewenste narratief past?
Oh jah kak datumquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nou wil ik zulke teksten absoluut niet goedpraten, maar je hebt gezien dat het een tweet van 14 juni 2025 is toch?
goed, punt maar als je er naast ging staan met een hond en een hamburger met bacon dan zou jij worden gearresteerd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat er in juni 2025 een paar honderd man stonden te protesteren?
Als ik er naast ging staan met een hond en een hamburger met bacon dan zou ik me afvragen waarom ik daar stond met een hond, waar dat broodje hamburger met bacon vandaan kwam en hoe in hemelsnaam ik ineens naast Big Ben stond terwijl ik even daarvoor nog in de zon aan het Lauwersmeer zat.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
goed, punt maar als je er naast ging staan met een hond en een hamburger met bacon dan zou jij worden gearresteerd.
Nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik er naast ging staan met een hond en een hamburger met bacon dan zou ik me afvragen waarom ik daar stond met een hond, waar dat broodje hamburger met bacon vandaan kwam en hoe in hemelsnaam ik ineens naast Big Ben stond terwijl ik even daarvoor nog in de zon aan het Lauwersmeer zat.
Apache video gerelateerd aan de oorlog in Iranquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:32 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Well explained, dank.
Apache it is;
https://youtube.com/shorts/fDw3v-PBsoE?si=AFdPKEW93qGOIK7R
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |