Nee want er zit een frikandel inquote:
Hoe kan dat nou man. Die dingen staan strak van de antibioticaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Bij mij ontstaan er direct allerlei ziektes als ik die dingen alleen al zie. Gatverdamme wat vies.
Lijkt er wel op hoor, maar voor mij is een worstenbroodje a dicht (ja je hebt een open variant) en b zit er een worst in en geen frikandelquote:
Je weet niet wat je mist want deze zijn verreweg de beste. Curry mee bakken ?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef mschol het volgende:
die eerste heb ik werkelijk nog nooit gezien
ik ben wat minder fan van dat bladerdeeg, maar curry meebakken vind ik helemaal niet zo viesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist want deze zijn verreweg de beste. Curry mee bakken ?!
Dit is totale onzin man. Je mikt toch ook niet je zuikerklontjes en je koffieroom er al in de percolator bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wat minder fan van dat bladerdeeg, maar curry meebakken vind ik helemaal niet zo vies
hmm, klinkt als efficient multitasken, vindik een goed plan..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is totale onzin man. Je mikt toch ook niet je zuikerklontjes en je koffieroom er al in de percolator bij.
Jij leek mij eigenlijk nou typisch zo'n figuur die elke dag 5 van die dingen naar binnen proptquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
Bij mij ontstaan er direct allerlei ziektes als ik die dingen alleen al zie. Gatverdamme wat vies.
Haha echt?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want er zit een frikandel in![]()
Worste(n)broodjes heb je ook twee types van trouwens: open kontje en gesloten kontje (Brabants / Limburgs of andersom) Maar daar moet iemand anders maar een topic over openen.
Goed dat je dat noemt, iedereen drinkt hier zwart. Krijg morgen bezoek, geen idee wat die in de koffie heeft maar zal even weer wat cupjes Kaffeesahne kaufenquote:
Nee dat is curry. Meegebakkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:03 schreef sigme het volgende:
Die bladerdeegventilatieroosters met jam ken ik wel.
Is dat een Brabants iets dan of kun je ze in Deventer ook verkrijgen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wel beroerd dat niemand de beste frikandelbroodjes kent zeg tsjonge
Zowel de Jumbo als de Plus heeft ze hier.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een Brabants iets dan of kun je ze in Deventer ook verkrijgen?
I know. Het proeft als jam op frikandel.quote:
In een klein deel van West-Brabant heb je worstenbroodjes met open kontjesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee want er zit een frikandel in![]()
Worste(n)broodjes heb je ook twee types van trouwens: open kontje en gesloten kontje (Brabants / Limburgs of andersom) Maar daar moet iemand anders maar een topic over openen.
Dat zijn uiteraard de bestequote:Op woensdag 4 maart 2026 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een klein deel van West-Brabant heb je worstenbroodjes met open kontjes
Maar die kun je niet in de bonus 2 voor ¤1,- kopenquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:19 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb liever een Brötchen met een Frikadelle. En wat remoulade, wat koolsalade, blaadje sla.
Kwaliteit voor kwantiteit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die kun je niet in de bonus 2 voor ¤1,- kopen
Ja ik gok dat mensen een frikandelbroodje niet direct kopen omdat het zo'n kwaliteitsproduct isquote:
Ja sorry, heb maar mavo gedaan, en pas een jaar of 2/3 geleden voor het eerst een frikandelbroodje opquote:Op woensdag 4 maart 2026 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Erg weinig HAVO-scholieren die Mitchell heten hier trouwens. Jammer allemaal weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |