Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker zachte kleding beste kleding.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:05 schreef Moeraskat het volgende:
Panty uit jurk uit, joggingbroek en trui aan.![]()
Dat interesseert me niets. Wel dat je hem dan uitrekt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:08 schreef StevenHyde het volgende: [..] Ja die kleur jurk van jou staat mij sowieso niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
Kan ik de TT nog wijzigen zelf? softwijs is niet goedWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:gebrokenglas neem maar wat vakantiedagen op lees ik net![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Begrepenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat interesseert me niets. Wel dat je hem dan uitrekt.![]()
even een modje vragenquote:
moet ik even een TR zettenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Misschien kan ik een nick change doen naar softwijs, want daar moet ik voor betalen en dan sponsor ik Fok![]()
Of je geeft anderen een abonnementquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kan ik een nick change doen naar softwijs, want daar moet ik voor betalen en dan sponsor ik FokWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel vet als straks naast de Steam, playstation tegoed, bol cadeau kaarten in de Bruna je ook een fok abo kunt kopen als gift![]()
Ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:18 schreef StevenHyde het volgende:
Wel vet als straks naast de Steam, playstation tegoed, bol cadeau kaarten in de Bruna je ook een fok abo kunt kopen als giftWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Werd tijdquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kitten is ietwat kattig vandaagquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is maar net hoe je het leestquote:
Zullen we dansen?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
we schuifelen danquote:
heb echt enorme spierpijn![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zal ik je masseren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we schuifelen dan
heb echt enorme spierpijn
* Moeraskat warmt flesje olie op in handenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat warmt flesje olie op in handen![]()
![]()
mijn vader is sportmasseur
die pleurt die olie er gewoon koud op![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zo sadistisch ben ik nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn vader is sportmasseur
die pleurt die olie er gewoon koud op![]()
Het is hammam van ritualsquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oooh lekkerquote:![]()
volgens mij ligt die hier ook nog ergens
en lavendel van KneippEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heel lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
oooh lekker![]()
volgens mij ligt die hier ook nog ergens
en lavendel van KneippWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ben je nog druk met inventariseren/quote:
samenvatten?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, ze vallen in de herhaling.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je nog druk met inventariseren/
samenvatten?en straks zijn er 20 topics. Ben gekke henkie niet
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ze vallen in de herhaling.en straks zijn er 20 topics. Ben gekke henkie niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, is tochquote:
Nog steeds?!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
we schuifelen dan
heb echt enorme spierpijn![]()
![]()
groot deel welquote:
een aantal lijkt een jarenlange vete perse in dat deel duidelijk te willen maken aan anderen
een aantal heeft nog niet de helft gelezen
een aantal heeft niet gelezen
een kleine groep probeert nog nieuwe ideeen op te gooienEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
groot deel wel
een aantal lijkt een jarenlange vete perse in dat deel duidelijk te willen maken aan anderen
een aantal heeft nog niet de helft gelezen
een aantal heeft niet gelezen
een kleine groep probeert nog nieuwe ideeen op te gooien
Meeste is al gezegd ook.
wat ideeen over het server onderbrengenquote:
maar daar heb ik geen enkel verstand van
hoe dat werkt etcEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat zou zo een topic of 2/3 schelen
als het er niet meer zijnEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ook al geopperd eerder en verwerktquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ideeen over het server onderbrengen
maar daar heb ik geen enkel verstand van
hoe dat werkt etc
TigerXtm had wel wat goede postsquote:
weet niet of daar nog nieuwe tips tussen zittenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegdquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we AI de dubbele reacties er uit laten halen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb het merendeel wel meegelezenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegd
maar deels globaal
zeker de langere lappen
volgens mij wordt je op een gegeven moment ook helemaal koekoek ervanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik geloof t eigenlijk verder wel. Kijk af en toe maar iedereen heeft t er ook over dat alles wel gezegd is.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je er zin in hebt kan je vanaf deel 7 verder maar ik heb ze gelezen en heb niet echt wat gezien wat in 7-heden staat wat niet eerder is gezegd
En dan voor- en tegenstanders.![]()
Ik kreeg bijna staar ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het merendeel wel meegelezen
maar deels globaal
zeker de langere lappen
volgens mij wordt je op een gegeven moment ook helemaal koekoek ervan![]()
Had bijna 300 tips eruit gehaald daarna de dubbele eruit gehaald. En toen een top 20 gemaakt van meest genoemdeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ontzettend lief dat je dat hebt gedaanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna staar ja.![]()
Had bijna 300 tips eruit gehaald daarna de dubbele eruit gehaald. En toen een top 20 gemaakt van meest genoemde
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend lief dat je dat hebt gedaan
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
wat lust jij echt niet @Moeraskat ?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan ga je ervan uit dat ik kwaliteit lever.....quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stuur @:gebrokenglas maar hierheen nadat hij bij jou heeft gezaagd
It was a dark and stormy night.![]()
Korianderquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat ligt aan je genenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
die lust ik ook nietquote:
boksEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-03-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
heb het idee dat het al half elf isEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nou ja kan er natuurlijk vroeg induikenquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Duikbolkquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja kan er natuurlijk vroeg induiken![]()
![]()
ik heb geen zin om op te staanquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik heb sokken en badslippers aanquote:
en plavuizen in de keuken
en een houten vloer boven
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef maily het volgende:
Met je grote blote voeten op het koude zeil.![]()
ik heb geen grote voetenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb sokken en badslippers aan
en plavuizen in de keuken
en een houten vloer boven![]()
Dat kan. Slapen isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja kan er natuurlijk vroeg induiken
quote:
Dat ik dit nu weer moet zien hè.quote:
Nee dit lul je niet rechtquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij ook. Ik heb meerdere nr 1...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt die zo weer aan met zijn koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is er maar één die hier steekt en dat ben jijquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit wordt een wespennest zo waar ik me in begeef.
Nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ai, dit escaleert helemaal uit de hand. Hoe krijg ik dit weer goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als je even wacht komt @Kissingbird ook nog en is ze ook een nummer 1Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja en Lovely ookquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
als je even wacht komt @:Kissingbird ook nog en is ze ook een nummer 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke smaak?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het linker keukenkastje, achteraan.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wat heb jij met nibb-ts?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O, tijdelijk. Binnenkort heb ik weer wat anders. Wokkels ofzo. En nu heb ik stroopwafels als koekje, maar dat is over een paar weken weer wat anders.quote:
Bastogne koeken heb ik al maanden niet meer in huis.It was a dark and stormy night.![]()
niks aanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, tijdelijk. Binnenkort heb ik weer wat anders. Wokkels ofzo. En nu heb ik stroopwafels als koekje, maar dat is over een paar weken weer wat anders.
Bastogne koeken heb ik al maanden niet meer in huis.
stroopwafels
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja Greys blijkt jou nr 1 te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vanavond?
klopt want anders ben ik straks vierkantquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar die heb je zelden volgens mij.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben er ook geen liefhebber vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zeker niet. Je hebt wederom mijn hart gebrokenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier kom ik voorlopig niet van af, geloof ik.
tenzijquote:
vers
op de markt
en nog warmEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Iets anders vind ik momenteel niks. Sowieso moet ik minderen met de koekjes.quote:It was a dark and stormy night.![]()
nou laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Je hebt wederom mijn hart gebroken
de vorige keer belandde je in het ziekenhuis
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat was uiteraard totaal niet de intentie. Owjee.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Je hebt wederom mijn hart gebroken
Misschien komt het door mijn username wel. Even een goede nieuwe naam verzinnen....It was a dark and stormy night.![]()
Heb ze daar nooit gehaald. Heb je gelezen dat talamini in Zutphen weg isquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij
vers
op de markt
en nog warmWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greys breekt mijn hartje gelukkig nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zie momenteel Ook niet echt lekkere koekjes meer in de winkelsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Iets anders vind ik momenteel niks. Sowieso moet ik minderen met de koekjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ow jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze daar nooit gehaald. Heb je gelezen dat talamini in Zutphen weg is
niet gelezen
ergens wel logisch aangezien de eigenaar(deventer ) vorig is overledenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
O ja. Dat wil ik niet weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou laten we dat maar niet doen
de vorige keer belandde je in het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een naam zal je gedrag niet veranderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was uiteraard totaal niet de intentie. Owjee.
Misschien komt het door mijn username wel. Even een goede nieuwe naam verzinnen....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greys breekt de mijne ook nietquote:
ik heb de tijd van harten breker toch wel achter me liggenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Komt wel iemand van de talmini gelg weer ik begreep ik maar met zijn eigen gemaakt ijsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow ja
niet gelezen
ergens wel logisch aangezien de eigenaar(deventer ) vorig is overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien wel beterquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt wel iemand van de talmini gelg weer ik begreep ik maar met zijn eigen gemaakt ijs
lekker vers gemaakt![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wordt ergens in een Kelder in Zutphen gemaakt. Kan het artikel niet meer vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wel beter
lekker vers gemaakt
hoe heette het ijssalon hiervoorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt ergens in een Kelderman Zutphen gemaakt. Kan het artikel niet meer vinden
kan er niet meer op komenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
la venetia ?
was dat het ?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Talmini toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heette het ijssalon hiervoor
kan er niet meer op komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
la venetia voor Talamini tochquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wil je een mergpijp?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
is ook vrij grootquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kan heel goed. Er was ook een ijssalon Talamini in Groningen...Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik heb al borrelnootjes opquote:
en ja een mergpijp lust ik wel![]()
maar is niet verstandigEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Klein hapje?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al borrelnootjes op
en ja een mergpijp lust ik wel![]()
maar is niet verstandigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
krijg je ze niet op?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier heeft mijn vrouw 4 zakken chips gekocht. Niet te doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
En dan ook nog van die XL familiy bags?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:24 schreef StevenHyde het volgende:
Hier heeft mijn vrouw 4 zakken chips gekocht. Niet te doen
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:55 schreef greysbones het volgende:
als je even wacht komt @:Kissingbird ook nog en is ze ook een nummer 1
Smile, it's free therapy.![]()
quote:![]()
hoe is het met je puzzelhobbyEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
moet jij niet naar bed?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...It was a dark and stormy night.![]()
ga je trakteren ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is voor kinderenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Voor de afgrond ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf![]()
Ik heb net randjes uitgezochtWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo te lezen wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vanavond?![]()
Openbaringen
Doe mij maar 8 zakjesquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat pas duur en inefficient is zijn die grote zakken met 15 minizakken chips erin. 1 zo'n minizak is onvoldoende, je trekt er al snel 2 of 3 open...![]()
ftfyquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In fases greys. Had em wel veel eerder af dan julliekissingbird
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Tssssssssssssss Het was heus geen wedstrijdje!!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In fases greys. Had em wel veel eerder af dan jullieSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onrustige benen
Vervelendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Mijn vrouw werd net wakker en dacht dat er een grote schorpioen op me lach. Ben blij dat ze niet begon te slaan 🥲![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:35 schreef StevenHyde het volgende:
Mijn vrouw werd net wakker en dacht dat er een grote schorpioen op me lag. Ben blij dat ze niet begon te slaan 🥲![]()
Zal wel de afstandbediening zijn geweest dat grote ding
Slaap lekkerquote:![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vervelend
nee vaker last van. Hele dag vergadering gehad, dus te weinig bewogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kunnen schorpioenen lachen?
Zou het helpen als kater je benen masseert? Of maakt dat niet veel uit?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
nee vaker last van. Hele dag vergadering gehad, dus te weinig bewogen.Smile, it's free therapy.![]()
Nee dat beeld ze dan in. Ook weleens dat ze een mega spin ziet een overtuigd is. Moet haar dan echt kalmerenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zal wel de afstandbediening zijn geweest dat grote ding![]()
Is ze heel bang voor spinnen enzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat beeld ze dan in. Ook weleens dat ze een mega spin ziet een overtuigd is. Moet haar dan echt kalmerenIt was a dark and stormy night.![]()
Ah dat is vervelend en kan eng zijn.. Weet ze dit later nog?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat beeld ze dan in. Ook weleens dat ze een mega spin ziet een overtuigd is. Moet haar dan echt kalmerenSmile, it's free therapy.![]()
Niet bovengemiddeldquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is ze heel bang voor spinnen enzo?![]()
Even vragenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het helpen als kater je benen masseert? Of maakt dat niet veel uit?
Ja dat wel. Dan zegt ze dat het echt realistisch was. Maargoed ik wordt dan wel wakker ervan dus kan haar overtuigen dat het niet echt is. Gebeurd gelukkig maar om de paar maandenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend en kan eng zijn.. Weet ze dit later nog?![]()
Gelukkig heeft ze dit niet zo vaak. Naar om te hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat wel. Dan zegt ze dat het echt realistisch was. Maargoed ik wordt dan wel wakker ervan dus kan haar overtuigen dat het niet echt is. Gebeurd gelukkig maar om de paar maandenSmile, it's free therapy.![]()
Ah die is liefquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:44 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ff onderzoek gedaan naar kunnen ze wel
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
waarom is hij weg? Voor de liefde?
Oh nee dan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:51 schreef StevenHyde het volgende:
Ik weet waarom hij een periode weg was, maar is denk ik niet de bedoeling dat ik dat zo deelniet doen dan.
Ik
Hoopte op iets leuks zoals een liefde of wereldreisWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee je bent in de war met @Moeraskatquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Zal wel de afstandbediening zijn geweest dat grote ding![]()
![]()
quote:hij heeft hem weer..
Dat is nog veel zeg .... pffffffquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat wel. Dan zegt ze dat het echt realistisch was. Maargoed ik wordt dan wel wakker ervan dus kan haar overtuigen dat het niet echt is. Gebeurd gelukkig maar om de paar maanden
Dan heb je echt wel een grote zak chips verdiend hoor![]()
![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
In het kader van de 3Rrr's ga ik maar eens naar bed![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ik ga ook plat nu.It was a dark and stormy night.![]()
Is het volle maan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij wel. Het was een prachtig gezicht vanavond, zo met die sluierbewolking.quote:It was a dark and stormy night.![]()
Verstandige vogel. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
In het kader van de 3Rrr's ga ik maar eens naar bed![]()
Slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Zal weer een rot nacht worden voor me dan.quote:
dat dan welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Het was een prachtig gezicht vanavond, zo met die sluierbewolking.potverquote:ik slaap dan altijd zo slecht. Afgelopen nacht ook al.
Ik ook pffquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal weer een rot nacht worden voor me dan.
[..]
dat dan wel
[..]
potverik slaap dan altijd zo slecht. Afgelopen nacht ook al.
![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Truste gg. Morgen zet ik de koffie
morgen werk ik thuis. Lekker relaxt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgenochtend weer brak richting kantoor. Gelukkig wel tafelvoetballenIt was a dark and stormy night.![]()
Oei…quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgenochtend weer brak richting kantoor. Gelukkig wel tafelvoetballen
Nou ik ben altijd vrij op woensdag
There I keep you onquote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Truste gg. Morgen zet ik de koffie![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Dikke doeiWerewolf