O dacht dat jij het wel meegekregen had vanmiddagquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ik ook, maar maakt niet uit![]()
Fijn dotgoed nieuws
Er is vanmiddag 1000 kilo van mij afgevallenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:00 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Afwachten in die onzekerheid is ook een berg stress.
Maar gelukkig is het goed![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vanmiddag 1000 kilo van mij afgevallenIk snap het, zo gek is dat niet hoor. Ben erg blij voor jou en je zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk Docciequote:
Nogmaals dankquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:04 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ik snap het, zo gek is dat niet hoor. Ben erg blij voor jou en je zoon![]()
![]()
![]()
Ik slaap al 32 jaar slecht, dat had niets met dit te maken lieverdquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is vanmiddag 1000 kilo van mij afgevallenHelemaal gemist deze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dank je, wat een opluchting was datquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Dank je, ook voor het meeleven de afgelopen maandquote:
Goed nieuws iddquote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, ook voor het meeleven de afgelopen maand
Iedereen trouwens die meegeleefd heeft heel veel dank hier voor
Dank je mutske knuffel terugquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |