SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And it's only the giving
That makes you
What you are
quote:Op maandag 27 april 2026 17:53 schreef vosss het volgende:
4626 jaar * 365,25 dagen * 500.000 = $844.823.250.000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
845 miljard.
Ik ga ervan uit dat deze meme al wat jaren oud is dus geen idee welke tijdspanne de meme heeft. Maar de VS leent momenteel zo'n 2 biljoen per jaar (misschien was dit tijdens creatie van de meme wel 3 biljoen, geen idee).
Dus ja, deze meme lijkt mij wel 'plausible' wanneer juni iets van 10/11 maanden geleden is.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |