Nee, uiteraard is de piloot slim en geen kwade bedoelingen dus die de-escaleert, gaat op de knietjes. Maar mocht die meneer hem iets aandoen trekt hij zo alsnog z'n wapen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja al weet ik niet of het daar handig is te gaan schieten. Stonden veel lui om hem heen.
Precies. Professioneel (en noodzakelijk) gedrag van de piloot.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is de piloot slim en geen kwade bedoelingen dus die de-escaleert, gaat op de knietjes. Maar mocht die meneer hem iets aandoen trekt hij zo alsnog z'n wapen.
CNNquote:Iran’s Islamic Revolutionary Guard Corps (IRGC) said it had begun efforts to destroy “American political centers” in the region.
“The explosion at the Washington embassy in Riyadh, the capital of Saudi Arabia, is a move in this direction,” the IRGC posted on Telegram.
quote:Satellite photos from spatial intelligence company Vantor captured over the past 48 hours reveal damage to the Natanz nuclear facility, one of Iran’s most sensitive military installations and its largest uranium enrichment center.
A large warehouse and two smaller, two-story buildings were impacted, according to CNN’s analysis of the images. The structures were access points for workers and vehicles to access Natanz’s underground facilities
Oei. De escalatie waar we bang voor waren.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:35 schreef Toby56 het volgende:
Nieuw hoogtepunt in de Steve-chat:
"BREAKING: Coca Cola kicked out of Iran."
Steve reageerde er niet eens op.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oei. De escalatie waar we bang voor waren.
heb je linkje?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:54 schreef Toby56 het volgende:
Ik 'ontdek' zojuist dat 'Youtube Steve', die ongeveer 20 uur per dag streamt momenteel over de oorlog, ooit teksten (mee)schreef voor o.a. Saturday Night Live en Seinfeld. Lol.
De big wave komt zo denk ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 03:35 schreef Toby56 het volgende:
Er zouden 4 of 6 tanker airplanes vanuit Israël op weg zijn richting Iran.
Volgens sommigen in de chat bij Steve betekent dat "something big is happening".
Hopelijk toch geen nukes.quote:
Dat zou niet erg handig zijn voor de bevolking in Iran denk ik. In dit geval vechten ze tegen een regime en niet de bevolking. Dus dan lijken nukes me niet erg voor de hand te liggen. Tenzij Iran toch nukes heeft en die op Israël af gaat vuren.quote:
Als dat zo was hadden ze dat allang gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:22 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat zou niet erg handig zijn voor de bevolking in Iran denk ik. In dit geval vechten ze tegen een regime en niet de bevolking. Dus dan lijken nukes me niet erg voor de hand te liggen. Tenzij Iran toch nukes heeft en die op Israël af gaat vuren.
Ik dacht dat het een streamer was.quote:
Jij hebt geen verhoging gehad sinds de coronacrisis?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt belachelijk dat ambtenaren gaan staken nu.
Die hebben al gigantische verhogingen gehad vergeleken met burgerbanen.
En dat tijdens deze Iran oorlog
Heb een hele egoïstische baasquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt geen verhoging gehad sinds de coronacrisis?
Mee eens en Amerika ook. Laat ze maar al die malloten in Iran en Lebanon naar hun hemel jagen.quote:
Ambtenaren zouden sowieso afgeschaft moeten wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 06:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt belachelijk dat ambtenaren gaan staken nu.
Die hebben al gigantische verhogingen gehad vergeleken met burgerbanen.
En dat tijdens deze Iran oorlog
Ik las er wat over..quote:Op dinsdag 3 maart 2026 02:14 schreef Firuze60 het volgende:
Heeft iemand hier die Iraanse ambassadeur gehoord in Nieuwsuur?
https://npo.nl/start/afspelen/nieuwsuur_5365
Enorm ongeloofwaardig en ben bevooroordeeld uiteraard, mag die kop niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |