Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand een lijst oid bij gehouden met hoeveel AMerikaanse basissen "bewezen" zijn opgeblazen (of deels).
Dat wordt weer lootjes trekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:47 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Het waren twee fantastische dagen. Bomvol gepland, dat wel.
Dus, Trump komt binnenkort bij ons om raketten bedelen? Ik dacht dat hij ons wilde verbieden om zelf wapens te maken en alleen Amerikaanse te kopen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:45 schreef Toby56 het volgende:
Vreemd.
https://www.gooieneemland(...)raden/138660298.html
[..]
Die Joe Biden heeft er wel een bende van gemaakt, zeg.
En dan zo'n bedelaar als Zelensky erbij.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat wordt weer lootjes trekken
OG een getal onder de 10 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal gebrek aan zelfreflectie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:45 schreef Ali_boo het volgende:
Kan het weer over het nieuws gaan? Dank je wel!![]()
[ x ]
Tov de +50% van gisteren?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
Lekker man, het leven was niet duur genoeg zoals het is.
[ x ]
Het is inderdaad de schuld van Biden en Zelensky dat de VS Iran aanvielquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:45 schreef Toby56 het volgende:
Vreemd.
[..]
Waar heeft trump exact gezegd dat het een 3daagse operatie zou zijn dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 11:41 schreef Idisrom het volgende:
Dit is Trumps 'driedaagse' speciale militaire operatie.
Zag er een paar gisteravond:quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.
Tuurlijk, redelijk wat basissen zullen schade hebben opgelopen, maar al dan niet deels opgeblazen lijkt me sterk.
Bedankt Trump!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef Ali_boo het volgende:
Lekker man, het leven was niet duur genoeg zoals het is.
[ x ]
Nou ja, misschien zou Merz willen helpen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dus, Trump komt binnenkort bij ons om raketten bedelen? Ik dacht dat hij ons wilde verbieden om zelf wapens te maken en alleen Amerikaanse te kopen?
Volgens mij is Trump met kennis hiervan de oorlog begonnen, toch? Of was ie aan het slapen of over gordijnen aan het ouwehoeren, toen hem dit verteld werd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:45 schreef Toby56 het volgende:
Vreemd.
[..]
Mischien kunnen de oliejihadisten met vreemde kinks een aantal van hun kleine-piemel-projecten stilleggen en ook wat bijdragen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zou Merz willen helpen?
Met een snel groeiende Duitse wapenindustrie. Veel banen erbij en terugdringing van de werkloosheid. Groei van de economie. Dat kan Duitsland prima gebruiken.
Een snel groeiende Duitse wapenindustrie. Groei van de economie.
Oude tijden herleven.
Je weet meteen waar zo'n persoon zijn informatie vandaan haalt als diegene over biden, zelensky en bedelen begint. Bijna grappig, zo stereoptypischquote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van Biden en Zelensky dat de VS Iran aanviel
How dare they
Volgens Al Jazeera zijn er 27 Amerikaanse en Israelische bases in de regio aangevallen, de Britse basis op Cyprus niet meegeteld. Meeste aanvallen zijn overigens onderschept.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand een lijst oid bij gehouden met hoeveel AMerikaanse basissen "bewezen" zijn opgeblazen (of deels).
Is gewoon een referentie aan Poetin. Trump heeft dat niet gezegd maar wekt wel de indruk dat dit even gepiept zou zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar heeft trump exact gezegd dat het een 3daagse operatie zou zijn dan?
Dat zou ik ook denken van een Stable Genius.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump met kennis hiervan de oorlog begonnen, toch? [...]
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Of was ie aan het slapen of over gordijnen aan het ouwehoeren, toen hem dit verteld werd?
Bij een democratisch gekozen regionaal terroristenregime heb ik daar wat minder moeite mee. Hamas heeft namelijk wel mandaat van de bevolking.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De gevolgen als deze oorlog niet perfect uitpakt is een veelvoud van 40.000 doden. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Grappig trouwens dat 40.000 doden nu ineens wel een argument is en bij Gaza niet. Bijzonder hoe dat werkt.
Het is nu vooral Frankrijk die probeert ons allemaal aan de Franse wapens te helpen. Het is ook het enige EU land waar ze ook alles zelf maken, met de grootste defensie-industrie. Ze hebben ook de resolutie dat je Europese wapens mocht kopen van EU geld, dus ook Engelse, van tafel geveegd.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zou Merz willen helpen?
Met een snel groeiende Duitse wapenindustrie. Veel banen erbij en terugdringing van de werkloosheid. Groei van de economie. Dat kan Duitsland prima gebruiken.
Een snel groeiende Duitse wapenindustrie. Groei van de economie.
Oude tijden herleven.
Het was een oorlog van 2 of 3 dagen, 1 flink bombardement en het was klaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij is Trump met kennis hiervan de oorlog begonnen, toch? Of was ie aan het slapen of over gordijnen aan het ouwehoeren, toen hem dit verteld werd?
Uh, nee? Die protesten zijn niet van vorige week hè.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Had Trump eerst niet allemaal grote woorden dat hij de protesten te hulp zou schieten? <aar vervolgens niks deed waardoor ze nu met al die slachtoffers zitten??
Ze vallen om als domino stenen daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:47 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Het waren twee fantastische dagen. Bomvol gepland, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |