Hebben ze daar een beetje lekkere?quote:
Ook al nietquote:
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoelquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was gister toch ook al verkouden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
En het advies is niet motor rijden
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Terug van de fysio. Beknelde zenuw in de nek. Eerstvolgende 2 weken nog 3 behandelingen om het los te maken en zien of het aanslaat. Nu rechtop zitten en oefeningen met de nek doen. Herstel kan wel 6 weken of langer duren.
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motorquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes makenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook al nietHebben ze daar wel lekkere snacks eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou das wel jammer net met je nieuwe motor
Ik denk het jaquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die fysio is gewoon jaloers op je nieuwe motor
Dat nog nietquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij vroeg zeker of hij deze kon lenen die 6 weken.
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we hebben tegenwoordig veel bakkerijen die gebakjes maken
Je bent er niet mee naar de fysio gereden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat nog niet
Had ook niet gezegd wat voor motor het is
Maar wel spelen met Transformers!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Thaise griep.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en nu beetje zo dat vaatdoekjes gevoel
oh daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die temperaturen daar zou ik toch wel minder trek hebben in een mokkaschnitt of tompouce denk ik
Nee, gelukkig heb ik een autoquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent er niet mee naar de fysio gereden?
Dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel spelen met Transformers!
Nou zegquote:
*stuurt catalogusquote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
gisteren een verkeerde beweging gemaakt met mijn knie.
Ze zijn gewoon solidair met jequote:
quote:
Noice!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb gisteren Brainstorm nog binnen geharkt op Vinted.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Noice!
En als het goed is komt Ratchet zijn nieuwe voet/been deze kant op.
De brak af tijdens het transformerenquote:
@IJsdraakje is trots op jequote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gister hele dag naar inktvis geroken door practicum.
Geen last van bij '85 G1. Daar hoef ik mijn hoofd niet over te breken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De brak af tijdens het transformeren
Jij hebt de lans schouder voor ons gebrokenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
Ik heb de deur van de droger aan de andere kant bevestigt.
Maar is toch helemaal niet praktisch als die aan de achterkant zitquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
Toch wel alstie achterstevoren staat!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is toch helemaal niet praktisch als die aan de achterkant zit
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
net als jouw kraan niet praktisch is ?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is die welquote:
you sure?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:03 schreef rival het volgende:
Wees hier trots op mij.
same. heb nu nergens trek inquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik moet nog snel bedenken wat ik vanavond ga eten.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Als je die in het echt zou zien dan zou je het gelijk begrijpenquote:
Ik morgen drie kaarten denk ik. Ik heb de marktplaats voor Pokemonkaarten gevonden. Here we go.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou en ik krijg vandaag eindelijk 3 biljetjes binnen
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:18 schreef Ama het volgende:
Maar ben nog niet zo gek om dure kaarten te kopen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die in het echt zou zien dan zou je het gelijk begrijpen
Nou als het zo onboeiend is hoeven wij het ook niet te weten ook dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en ik loop niet rond met foto's van mn droger. Sorry
Ben er ook bang voor. Op den duur heb ik alle cheapass kaarten en andere betaalbare kaarten wel.quote:
LEGO en Pokemonkaarten is wel beetje het begin van het einde he?quote:
raarquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis en ik loop niet rond met foto's van mn droger. Sorry
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
LEGO en Pokemonkaarten is wel beetje het begin van het einde he?
Ik zeg toch sorryquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het zo onboeiend is hoeven wij het ook niet te weten ook dan.
Oef.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zelf al aan z'n einde.
Waar moeten we dan heen?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Durf ik te kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Oef
1 sterren van mensen die een ban hebben gekregen. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
Viesdikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
trustpilotquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
Veel gekwetste zieltjes in die reviewsquote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Oef
question marks waren jaren geleden al geraised...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig ook allemaal 'je mag daar zomaar alles zeggen zonder consequenties' afgewisseld met 'je krijgt gelijk een ban als je wat zegt'quote:Op dinsdag 3 maart 2026 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viesdik
En die andere recensies zijn smaad en laster zowat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |