Misty Roberts, de blonde MILF met een paar goede tieten word aangeklaagd wegens verkrachting van een 16 jarige.quote:A disgraced small-town mayor who was allegedly caught by her kids having sex with a drunken 16-year-old boy at a booze-fueled pool party ordered emergency contraception on DoorDash afterward.
Misty Roberts, the 43-year-old former leader of tiny DeRidder, La., is now on trial for third-degree rape over the 2024 alleged tryst.
After news spread of Roberts’ reputed romp with the teen in the town of 9,800, the mother of the victim — a friend of the defendant’s son — texted the then-mayor to ensure she was not pregnant, to which she replied she was on birth control, prosecutors told jurors last week, according to KPLC.
Zoals ik. Waar zat je met je gedachten in de klas?quote:
Dit doet me denken aan de aflevering van South Park waarin Mr Garrison boos werd op zijn vader toen hij erachter kwam dat hij niet misbruikt was.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Die vrouwen waren er toen ook al, maar zelfs kindermisbruikers liepen al met een boog om die grindtegel van je heen
En verder projecteren veel lui hun smaak als ruim volwassene met terugwerkende op hun zestienjarige persoon.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind haar totaal geen aantrekkelijke uitstraling noch uiterlijk hebben. Vreemd ook om "slachtoffer" tussen haakjes te zetten. Het is echt niet fijn om door één of andere oudere nymphomane tegen je wil in te worden gebruikt, op zijn zachtst uitgedrukt.
Ja dat vond ik ook op die leeftijd. Tegelijkertijd stak ik hem toen ook in alles waar een gat in zat en 37 graden Celsius was terwijl ik dat tegenwoordig alleen nog doe als ik haar echt aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 2 maart 2026 22:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En verder projecteren veel lui hun smaak als ruim volwassene met terugwerkende op hun zestienjarige persoon.
Nu kan ik vrouwen van 43 erg aantrekkelijk vinden, maar toen ik 16 was vond ik ze toch echt oud en verlept.
In Amerika ben je automatisch al minimaal een 7/10 als je niet viesdik bent.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
Ik vind haar totaal geen aantrekkelijke uitstraling noch uiterlijk hebben. Vreemd ook om "slachtoffer" tussen haakjes te zetten. Het is echt niet fijn om door één of andere oudere nymphomane tegen je wil in te worden gebruikt, op zijn zachtst uitgedrukt.
Waar staat dat het tegen z'n wil was? Er staat alleen dat ie dronken was. Als ie niet dronken was geweest was ze er in Louisianna waarschijnlijk zelfs vanaf gekomen met een tik op de vingers want seks met een 16 jarige is een 'misdemeanor'.quote:Op maandag 2 maart 2026 21:55 schreef Richestorags het volgende:
Dat staat niet in het nieuwsbericht inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:17 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar staat dat het tegen z'n wil was? Er staat alleen dat ie dronken was. Als ie niet dronken was geweest was ze er in Louisianna waarschijnlijk zelfs vanaf gekomen met een tik op de vingers want seks met een 16 jarige is een 'misdemeanor'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |