bij Ama in de buurt hebben ze vast nog wel wat hunebeddenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lig sowieso te vaak onder een steen
Komt ie hier dan klagen over micromaus dat ze altijd zo vervelend isquote:
Ja genoeg hierquote:Op maandag 2 maart 2026 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij Ama in de buurt hebben ze vast nog wel wat hunebedden
Ik kijk nu even welke nummers er op Invaders Must Die staan en dat zijn toch wel echt toffe nummers. Zo'n verhaal in een album krijg ik meestal niet mee.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa dat weet ik niet, vooral anders, de oudere albums hadden natuurlijk de grote tijdloze hits, maar Invaders Must Die is qua album echt een heel verhaal
Dat album kwam uit in de tijd dat cd-spelers in de auto nog normaal waren, dan luisterde je gewoon hetzelfde album meermaals achter elkaarquote:Op maandag 2 maart 2026 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kijk nu even welke nummers er op Invaders Must Die staan en dat zijn toch wel echt toffe nummers. Zo'n verhaal in een album krijg ik meestal niet mee.
Chrome vindt sowieso niks leukquote:
Firefox FTW.quote:
Deze neef weetquote:
Ik gebruikte toen al geen CD's meer, maar ook met mp3's luisterde ik altijd hele albums. Ik let bijna nooit op de tekst of het verhaal van een album.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat album kwam uit in de tijd dat cd-spelers in de auto nog normaal waren, dan luisterde je gewoon hetzelfde album meermaals achter elkaar
/carequote:
Ja ik gebruikte mp3'tjes toen ook genoeg, om op cd te brandenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte toen al geen CD's meer, maar ook met mp3's luisterde ik altijd hele albums. Ik let bijna nooit op de tekst of het verhaal van een album.
Het bed in het nieuwe huis slaapt heerlijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja als niemand wat leuks te melden heeft verder ga ik wel afwassen
Rijden auto's niet door elkaar heen danquote:Op maandag 2 maart 2026 20:18 schreef Recce het volgende:
Oh, die video van dat gebouw in Bahrain is AI als je beter kijkt.
Ben je nu micromaus aan het uitnodigen om het nieuwe bed te testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het bed in het nieuwe huis slaapt heerlijk.
Ik vind dit leuk in ieder geval.
Eergisteren was het daar toch wel echt?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:18 schreef Recce het volgende:
Oh, die video van dat gebouw in Bahrain is AI als je beter kijkt.
Ah, je bedoelt dat het meer een geheel is dan die eerdere albums?quote:Op maandag 2 maart 2026 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte mp3'tjes toen ook genoeg, om op cd te brandenMaar deze had ik wel gewoon origineel gekocht. En 'verhaal' is misschien niet de juiste omschrijving, meer de reis ofzo die je er door maakt. Klinkt wel gelijk zweverig dit
Misschien in het Midden-Oosten wel? Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rijden auto's niet door elkaar heen dan
Ja, toen wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eergisteren was het daar toch wel echt?
is het rond? (of iig zeker dat het allemaal lukt?)quote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan ligt Zwabber straks met Ambar in bed.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu micromaus aan het uitnodigen om het nieuwe bed te testen![]()
Ik vind dit ook leukquote:Op maandag 2 maart 2026 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testenquote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwabber heeft jaren opgespaard.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
WTF!quote:Op maandag 2 maart 2026 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou wel fair zijn, want hij mocht ook ooit mijn nieuwe bed testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |