Niet nodigquote:
Ik zat vanmiddag zonder vest buitenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet nodig![]()
korte broek zelfs.
Nou ja opgerolde piojpen
HET IS AAN!quote:
Dat jaquote:
Picsquote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ict collega heeft me wat baklava meegegeven, maar het is niet in een honingsaus, maar in een melksaus.
Erg lekker.
Koude baklava noemde hij het?
quote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ict collega heeft me wat baklava meegegeven, maar het is niet in een honingsaus, maar in een melksaus.
Erg lekker.
Koude baklava noemde hij het?
quote:Soğuk Baklava, ook bekend als koude baklava. Deze verleidelijke lekkernij is een lichtere versie van de traditionele baklava, perfect om van te genieten tijdens warme zomerdagen.
Nou ja dat was ik dan weer niet van plan.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even naar wat twinks kijken met grote piemels.
deze foto doet het geen rechtquote:
samequote:Op maandag 2 maart 2026 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja dat was ik dan weer niet van plan.
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaatquote:
Moet jij niet slapen?quote:
Ik zou het niet googlenquote:
Of het komt nu gewoon omdat de zon op het raam staatquote:Op maandag 2 maart 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaat
nu ben ik erg nieuwsgierigquote:Op maandag 2 maart 2026 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen?
[..]
Ik zou het niet googlen
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu ben ik erg nieuwsgierig
Ja maar niet slapen
nee beetje aan het piekerenquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet slapen? Ben je feestje aan het houden?
Beetje zoals het vochtige POESJE dusquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
Oh je hebt plafond dienstquote:
Hahahahaquote:Op maandag 2 maart 2026 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die bejaardes stoken allemaal alsof morgen niet bestaat
Eerste drankje wordt in de app betaald.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
betaal jij trouwes op de eerste date?
ja maar als je niet via breeze zou gaan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhoudingquote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste drankje wordt in de app betaald.
Goed nagedacht over de shareholder value.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:45 schreef bitterbal het volgende:
ze vliegen weer in de emiraten. zullen ze wel goed over na hebben gedacht hoop ik
Dan wel.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je niet via breeze zou gaan?
Immerquote:Op maandag 2 maart 2026 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)eiden-een-aanhouding
Weer gezellie mozzarellie in Leiden.
Ripquote:
Jij bent gewoon jaloersquote:
Alleen als er een tweede komt die zij betaalt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie van de KSC was dat dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Kom net een gozer tegen in Hinge
Denk niet dat ie veel vrouwen tegen gaat komen met die instellingen.
Alleen als ze een croptop draagt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat ook helemaal nietquote:Op maandag 2 maart 2026 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Kom net een gozer tegen in Hinge
Denk niet dat ie veel vrouwen tegen gaat komen met die instellingen.
Bmi zegt niks.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat ik gewoon een gezond bmi heb.
Die houdt toch weinig tot geen rekening met spieren??quote:
Helemaal niks inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2026 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die houdt toch weinig tot geen rekening met spieren??![]()
Hier en daar bloeit iets, maar voor de rest was het nog erg kaal. Nog iets meer geduld. Voor de rest niet echt opgeletquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat het al een beetje in de knop?
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In jouw geval zegt het alles #VIESDIK VISJE.
Vanuit jouw perspectief misschien, maar in de werkelijkheid ga je de duin afquote:
kree heeft er tijd genoeg voorquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanuit jouw perspectief misschien, maar in de werkelijkheid ga je de duin af
Kom danquote:
misschien is hij nog 'nuchter'quote:
geloof dat hij nogal aanwezig was in feedbackquote:
Niet te stoppen ookquote:Op maandag 2 maart 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geloof dat hij nogal aanwezig was in feedback
Nee. Heb geen idee wat Nizno lult in dat geval.quote:Op maandag 2 maart 2026 18:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet te stoppen ook![]()
Maar hij is niet geband toch?
Nee hoor.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 18:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Dud0r De kaart voor 8k verkocht
Dus nu kan ik even flink gaan uitbreiden en investeren.
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.quote:
Nice nicequote:Op maandag 2 maart 2026 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In totaal ook iets van 9000 verkocht. Dus zonder die kaart ook gewoon 1000, dat was op eerdere dagen nog niet gelukt.
Ah ja dat is Tinky Winky van de teletubbiesquote:Op maandag 2 maart 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
A "twink" is a slang term within the LGBTQ+ community for a gay or bisexual man, typically in his late teens or early 20s, with a slim, slender, or petite build, little to no body hair, and a youthful, often androgynous appearance. The term originated in the 1960s/70s and is used to describe a specific, often sought-after, aesthetic rather than personality, though sometimes it implies defying traditional masculine roles
*Meld wat leuks*quote:Op maandag 2 maart 2026 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tja als niemand wat leuks te melden heeft verder ga ik wel afwassen
Reinier lijkt me niet jouw typequote:Op maandag 2 maart 2026 18:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben de kad in dit filmpje
Is die een beetje gelukt?quote:
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken danquote:Op maandag 2 maart 2026 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct, maar ik wil wel AANDACHT
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuisquote:Op maandag 2 maart 2026 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je maar niet van die twijfelachtige geluidjes gaat maken dan
Wat zou er onder die tulband zitten?quote:
Beet raar wel, maar okquote:Op maandag 2 maart 2026 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hoort ze niet, want ik doe ze wel thuis
Sultana's en Wickyquote:Op maandag 2 maart 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat zou er onder die tulband zitten?
Noujaquote:
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smeltquote:Op maandag 2 maart 2026 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja
Het is smaakvol, maar het is geen rendang
Meer gewoon een curry met een rendang tintje
Jij bent relatief gezien nog best normaal hierquote:
Ja preciesquote:Op maandag 2 maart 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echte rendang hoort natuurlijk ook met koetjes, lekker urenlang sudderen en dat het daarna in je mond smelt
als je de lat niet hoog legt.... is dat niet vreemdquote:Op maandag 2 maart 2026 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent relatief gezien nog best normaal hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |