SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Krijg wel geld terugquote:Op maandag 2 maart 2026 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon overal op ok en nee klikken tot er geld overblijft
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet uitdraai maken van ov en taxi kosten richting ziekenhuizen. Verder nog niet vergoede rekening podotherapeut. Allemaal om zorgkosten af trekken.
Ik wel, begin altijd vroegquote:Op maandag 2 maart 2026 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet echt begonnen om 7 uur
Maar ik ga ook absoluut niet langer door dan 16:00. Denk überhaupt niet dat ik nog veel voor elkaar ga krijgen voor dan, ben echt helemaal verrot.
banaanquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Nou maak mij maar bangquote:Op maandag 2 maart 2026 15:16 schreef dud0r het volgende:
al die TT over milkshakes. ga er zo wel eentje halen als het zo door gaat
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg wel geld terug
[..]
Ook wel lekker dat je wat terugkrijgt.
[..]
Ik wel, begin altijd vroeg
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst zien of ik genoeg kosten heb gemaakt om wat terug te krijgen. Verder is mijn inkomen sinds vorig jaar september gefluctueerd.
Vanillequote:
neequote:
Altijd goed.quote:
Poltergeist?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom moet Danny alles besllissen? Waarom laten we de users niet gewoon beslissen waar de site naar toe gaat.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:13 schreef STING het volgende:
Nizno’s milkshake brings all the boys to her yard.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:05 schreef essnhills het volgende:
Net een fractie te laat
Ik had Nizz Milkshakes brings all the boys to the yard als TT
I do not acknowledge your opinionquote:
Vanillequote:
good for you!quote:Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu echt heerlijk in het zonnetje achter glas.![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zult maar niet naar je werk hebben gehoeven vandaag, maar wel de hele jaar buiten hebben gemoeten van de tiran
[ afbeelding ]
komquote:
acceptabele vierde keuze.quote:
oke opa.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga zo op de bank liggen, m'n ogen dichtdoen en dan zie ik wel wanneer ze weer open gaan
Vanille is altijd keuze nummer 1, op 2 zou mokka nog kunnenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:00 schreef dud0r het volgende:
acceptabele vierde keuze.
Mango is ook omnomnom
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had hequote:
Banaan of pistache is de enige juiste optie.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had he
kijk met jou kan ik praten.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Banaan of pistache is de enige juiste optie.
Dan moet de Dame Blanche waarschijnlijk wel je favoriete dessert zijn of niet?quote:Op maandag 2 maart 2026 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je niet verwacht dat ik zo'n goede smaak had he
Lactase pilletje erinquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoewel ik ook ergens een keer mint-chocolade heb gezien![]()
Maar helaas kan ik geen milkshakes meer hebben
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens opquote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n fan van chocoladesaus, heb liever tiramisu als dessertquote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Dan moet de Dame Blanche waarschijnlijk wel je favoriete dessert zijn of niet?
En terecht, tiramisuquote:Op maandag 2 maart 2026 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ben niet zo'n fan van chocoladesaus, heb liever tiramisu als dessert
Dat kan ik echt onbeperkt etenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille is altijd keuze nummer 1, op 2 zou mokka nog kunnen
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens op![]()
[ afbeelding ]
https://www.dairyqueen.com/en-us/menu/mint-chip-shake/
Staat het al een beetje in de knop?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zult maar niet naar je werk hebben gehoeven vandaag, maar wel de hele jaar buiten hebben gemoeten van de tiran
[ afbeelding ]
Ik heb vanmiddag 2,5 uur buiten in de zon gezetenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit nu echt heerlijk in het zonnetje achter glas.![]()
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfstquote:Op maandag 2 maart 2026 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat het al een beetje in de knop?
Veel krokussen nuquote:Op maandag 2 maart 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een beetje random hoe nu alle plantjes en bloemetjes gaan, op sommige plekken staan al hele zeeën met narcissen en andere kleurig bloeisel en op andere lijkt het nog herfst
quote:Op maandag 2 maart 2026 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mint-chocolade milkshake ik in de VS wel eens op![]()
[ afbeelding ]
https://www.dairyqueen.com/en-us/menu/mint-chip-shake/
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaakquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Over 3 weken is toch pas de meteorologische lentequote:Op maandag 2 maart 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over 2 weken grote voorjaarsschoonmaak
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over hebquote:Op maandag 2 maart 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet ook mijn ramen gaan zemen gordijnen dicht doen nu de zon er op staat zie ik @:CherryLips
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten andersquote:Op maandag 2 maart 2026 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil morgrn de schuifpui ramen lappen als ik eneegie over heb
Lekker spuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegelsquote:
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel weer een keertje los moeten gaan met de hogedrukspuit, ligt nog allemaal restjes voegmiddel van de kozijnenzetters op de tegels
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouwquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deed ik vorig jaar. Spoot zo de kleur van de aanbouw.
Maar die heb ik nietquote:Op maandag 2 maart 2026 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de hogedrukspuit er op zetten anders
Heb jij die nietquote:
Neequote:
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?quote:
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook op de grond richten, niet op de aanbouw
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuitenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moet je dan losgaan op je terras?
Ja technisch gezien kan dat ook welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de spinnenwebben ermee kon wegspuiten
Ik heb geen harnas en paardquote:Op maandag 2 maart 2026 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon braaf op dappere ridder die hierheen komt met zijn hoge drukspuit en dan mijn terras voor mij komt schoonspuiten
Wel een Godin, daar lult het ook wel meequote:
Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes jaquote:Op maandag 2 maart 2026 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een Godin, daar lult het ook wel mee
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neerquote:Op maandag 2 maart 2026 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook wel een soort harnas met heul veul paardjes ja
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzoquote:Op maandag 2 maart 2026 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zie je, komt ongeveer op hetzelfde neer
Eerst dan jouw terras schoonmakenquote:Op maandag 2 maart 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst kijken of dat ding het nog doet, ook al een jaar niet meer gebruikt ofzo
Maar daar heb ik helemaal geen zin inquote:
Vanille?quote:
Ieuwquote:
ja zo slim was ik welquote:Op maandag 2 maart 2026 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja technisch gezien kan dat ook welMaar sowieso verstandig om pas je ramen te zemen nadat je met de hogedrukspuit bent losgegaan, teringbende altijd
Ohquote:
Erebaaiequote:
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat waterquote:
Ja, daar wordt je maar nat vanquote:Op maandag 2 maart 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou hoor, maar aan het geklooi met dat water
Rustig aan he tijgerquote:
Zoek jij een enkeltje Tilburg ofzoquote:
Omg dat is écht een straf jaquote:
Kaboom babyquote:Frankrijk breidt aantal kernkoppen uit en praat met Nederland over 'nucleaire afschrikking'
Frankrijk gaat het aantal kernkoppen uitbreiden en naar eigen zeggen de nucleaire afschrikking versterken. Dat zei president Macron in een speech over de nucleaire strategie van Frankrijk, vanaf het Bretonse schiereiland L'île Longue. Daar liggen de Franse kernonderzeeërs voor anker.
Hij zegt er niet bij om hoeveel kernkoppen het gaat. Het is de eerste keer dat Frankrijk zijn kernwapenarsenaal uitbreidt sinds 1992. Volgens Macron is de stap nodig om de onafhankelijkheid van Europa te versterken.
https://nos.nl/artikel/26(...)cleaire-afschrikking
HET IS AANquote:
Maar heb je je badjas aanquote:
ik zou de britten maar weer bij de EU halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |