Speciaal voor jouquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 2 maart 2026 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh @:Gebrokenglas in zijn jonge jaren
Die had Kibi ook al gedeeldquote:Op maandag 2 maart 2026 14:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig zijn we nu wel een flink aantal jaren verder
Ik hak ook nietquote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef StevenHyde het volgende:
Denk alwel warm weer om flink te hakken
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hak ook niet
Ik kloof
Nou ja als alles eerst gezaagd is
En warm ga je het krijgenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
Trui uit trui uitquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die trui hoeft niet meer toch, als je het ergens warm van krijgt is het wel van dat soort werk.
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirtquote:Op maandag 2 maart 2026 15:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het niet warm gekregen dan?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirt
Ja bloedheetquote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het niet warm gekregen dan?
Pics pleaseequote:Op maandag 2 maart 2026 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja laten weg hout gaan zagen in een t shirt
Sow!! egwelquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren hardgelopen in korte broek en korte mouwen en het was heerlijk. Met hout tjappen krijg je het veel warmer denk ik.
Deze meneer inhuren die kan het goedquote:Op maandag 2 maart 2026 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja bloedheet
Maar ten eerste kom je helemaal onder het zaagsel en ten tweede moet je ook bedenken dat het veilig moet
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samenquote:
Span die armpjesquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze meneer inhuren die kan het goed![]()
[ afbeelding ]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één handquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een selfie en een kettingzaag gaan niet samen
Ik ben Baas Bquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één hand
Schien kun jij het voor gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2026 15:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Een ekte baas bedient een kettingzaag met één hand
Zo doe ik dat gewoon jaquote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze meneer inhuren die kan het goed![]()
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Handwas ?quote:
Nee donkere was in het wassalonquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 2 maart 2026 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Schien kun jij het voor gaan doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2026 15:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
TuurlijkDeze man weet hoe het moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It was a dark and stormy night.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |