Stouterd!quote:Op maandag 2 maart 2026 14:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb het lekker via bankoverschrijving gedaan (zag heel de optie Ideal niet staan) dus nu zien jullie niet dat ik heb gedoneerd.
Misschien zeg ik wel dat ik het heb gedaan zonder dat ik het heb gedaan AAAHAHAHA
Ik kan je mijn rekeningnummer wel sturen?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:10 schreef junkiesietze het volgende:
kan maar een max van 50k doneren, en er is geen crypto optie, hoe kom ik nou van mijn witgewassen geld af.
Daar komt natuurlijk geen einde aan zolang er onenigheid is over wat wel of niet stemmingmakerij isquote:Op maandag 2 maart 2026 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
- dat er een einde komt aan de polarisatie en stemmingmakerij op de FP, en dat er iets gedaan wordt aan de sfeer op het forum.
Dan houd ik mijn centjes in eigen zak.quote:Op maandag 2 maart 2026 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk geen einde aan zolang er onenigheid is over wat wel of niet stemmingmakerij is
Foei! Rijksmuseum: ontdekt nieuw schilderij van Rembrandtquote:Op maandag 2 maart 2026 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
Voordat ik geld bijdraag (structureel of eenmalig) wil ik:
- zien dat er een concreet plan is waar ik heil in zie,
- dat er een einde komt aan de polarisatie en stemmingmakerij op de FP, en dat er iets gedaan wordt aan de sfeer op het forum.
Dit ^quote:Op maandag 2 maart 2026 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn bijdrage is:
Ik kijk sinds gisteren op de FP, waar ik blijkbaar eerder ook al zonder ads kon lezen maar niet wist hoe![]()
En zal nog eens een paar abo's cadeau doen.
Je hebt vast geen zin om 6 topics door te lezen, maar....quote:Op maandag 2 maart 2026 12:14 schreef Richestorags het volgende:
Als ik een bedrag van enige omvang ga doneren wil ik wel weten waar het geld precies naartoe gaat. De FP kan me gestolen worden en ik ga ook geen geld doneren zolang er
-Onnodige kosten worden gemaakt
-Er geen visie op de toekomst ligt (ik investeer in een plan, in een gevoel investeren heeft geen zin als dat gevoel over 3 maanden ook weer plat ligt)
-Er geen transparantie is over waar het geld precies voor gebruikt voor gaat worden en hoe de kostenstructuur verbeterd is met input van mensen met kennis van zaken. Er is te veel ambiguïteit op dit punt.
Dit is in feite een crowdfunding.
En voor de duidelijkheid: dit houdt geen excel draaitabel in met elke stuiver voor een paperclip gespecificeerd. Maar gezien de 600 euro administratiekosten al lekkende zijn, wil ik wel kunnen zien of er meer sinkholes zijn.
Ik heb alle topics doorgelezen en ook mijn hulp aangeboden. Dit klinkt prima natuurlijk. Ik geef alleen aan dat voordat ik een bedrag van enig formaat ga doneren ik dit ook daadwerkelijk in de praktijk wil zien. De reacties stemden mij niet altijd "gerust", noch is het de eerste keer dat we op dit punt zijn aanbeland. Maar goed, het is niet mijn intentie om zuur te gaan zitten doen ofzo, slechts aan te geven hoe ik erin sta.quote:Op maandag 2 maart 2026 20:02 schreef Queller het volgende:
[..]
Je hebt vast geen zin om 6 topics door te lezen, maar....
Danny heeft hulp aangeboden gekregen en geaccepteerd. Je vraagt specifiek naar de financiële kant:
Er is hulp geboden om te kijken naar de kosten voor de administratie. Dat is laaghangend fruit, want kan eenvoudig een heel stuk goedkoper. Er zijn users die concreet willen helpen én diverse administratiekantoren geopperd voor het geval Danny er toch voor kiest het geheel uit handen te geven (al dan niet met nog wat eigen inzet).
Er is hulp aangeboden voor de persoonlijke kant van zijn financiën in relatie tot de gezinssituatie. Dat komt heel dicht op de huid, dus misschien moet daar eerst zakelijk een klein beetje rust voor komen.
Er is door een accountant (kosteloos) hulp geboden om de financiële kant van Fok! door te lichten. Ik kan me niet voorstellen dat Danny dat afwijst. Er is weinig lekkerder dan echt goed inzicht in de financiën, zodat je weloverwogen keuzes kan maken.
Om dat te kunnen is er wat rust nodig in zijn bovenkamer; daarvoor is het imho nodig dat de stress van wat er nu direct aan ¤ ¤ nodig wat kan zakken.
Over openheid: in een van de 6 topics heeft Danny vrij specifiek aangegeven waar het geld naartoe gaat.
Tot slot: er wordt (is) een groepje gevormd van mensen die willen helpen om te kijken wat er over twee weken opgepakt kan worden en hoe dit op de korte en middellange termijn kan worden uitgebouwd. Ergens is een verzameltopic, maar dat heb ik even niet paraat.
Zo had ik het niet opgevat hoorquote:Op maandag 2 maart 2026 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik heb alle topics doorgelezen en ook mijn hulp aangeboden. Dit klinkt prima natuurlijk. Ik geef alleen aan dat voordat ik een bedrag van enig formaat ga doneren ik dit ook daadwerkelijk in de praktijk wil zien. De reacties stemden mij niet altijd "gerust", noch is het de eerste keer dat we op dit punt zijn aanbeland. Maar goed, het is niet mijn intentie om zuur te gaan zitten doen ofzo, slechts aan te geven hoe ik erin sta.
Als je niet bent ingelogd doen deze linkjes het niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:43 schreef vosss het volgende:
Doneren kan hier --> Klik!
Liever een Abonnement? --> Klik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |