Ik zou der niet geloven hoor, ze zou je ook niet bolken maar als ik zo kijkquote:
Heerlijk. Effe knallenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:03 schreef StevenHyde het volgende:
Ik doe een half uurtje cod als werkpauze
Ik heb hem veel punten laten pakkenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou der niet geloven hoor, ze zou je ook niet bolken maar als ik zo kijk
Je zou hem niet bolken zei je, en niet bolken is niet bolkenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem veel punten laten pakken
Ik had een gesprek met hem, hij vroeg dingen en ik gaf antwoordquote:Op maandag 2 maart 2026 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou hem niet bolken zei je, en niet bolken is niet bolken
HIer al 15 met zonquote:Op maandag 2 maart 2026 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat is wat fris. Het is hier 12 graden met zon.
Je bent vrij vandaag?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, het ziet er prachtig uit, vanuit het zolderraam.
Even naar buiten zo..
Die EGRT-17 is echt een lekker wapen. Moet em helemaal levelen nog vanaf 1, maar biedt potentiequote:
quote:
Is die nieuw?quote:Op maandag 2 maart 2026 12:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Die EGRT-17 is echt een lekker wapen. Moet em helemaal levelen nog vanaf 1, maar biedt potentie
Ja zo gaat dat tegenwoordig aanpakken die hapquote:Op maandag 2 maart 2026 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wow heee
Tot nu toe hield je het bij mij streng toespreken.... Nu doe je al dit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat tegenwoordig aanpakken die hap
woensdag gelijk even checkenquote:Op maandag 2 maart 2026 12:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep kun je unlocken met die battlepass
Ja vroeger kreeg je een corrigerende tik, of deelde je er eentje uit.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat tegenwoordig aanpakken die hap
Deze vrouw.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:29 schreef greysbones het volgende:
lekker zonnetje![]()
zo maar even wat hout zagen
quote:Op maandag 2 maart 2026 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja vroeger kreeg je een corrigerende tik, of deelde je er eentje uit.
Tegenwoordig ga je met elkaar in dialoog om tot consensus te komen.
vrijwilligers werkquote:Op maandag 2 maart 2026 12:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat schuift het?
Klinkt lekker spontaan hè?
NOu tegenwoordig heb je eerder een klap voor je kannusquote:Op maandag 2 maart 2026 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja vroeger kreeg je een corrigerende tik, of deelde je er eentje uit.
Tegenwoordig ga je met elkaar in dialoog om tot consensus te komen.
jaquote:Op maandag 2 maart 2026 12:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou als je lekkere koffie hebt....
Takken zagen?quote:Op maandag 2 maart 2026 13:07 schreef greysbones het volgende:
hmm
wordt dus warm in de zon
maar met wel een trui aan met zagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |