Zal zo eens naar buiten gaan, zie wel dat het lekker is maar of het ook lekker voelt geen ideequote:
Dat hoop ik ook,.. gewoon vanaf nu lekker zon pleaseeequote:
Het is werkelijk heerlijk buitenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal zo eens naar buiten gaan, zie wel dat het lekker is maar of het ook lekker voelt geen idee
Staat ook niet veel wind zo te zienquote:
Jaaaaaaquote:Op maandag 2 maart 2026 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook,.. gewoon vanaf nu lekker zon pleaseee
Nicequote:Op maandag 2 maart 2026 13:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jaaaaaa
Dan ga ik zondag lekker motorrijden
Zaterdag Outsiders feestje in Ahoy
Je mag het er hier niet over hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef kree het volgende:
oke. naja laat ik maar niks zeggen over wat ik in andere topic zei.
sta er helemaal achter nl nog steeds
nee joh ander onderwerp.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je mag het er hier niet over hebben
nice ja wist dat je daar nog was, maar stads wandeling dan nog ff?quote:
ja joh het idee wil ik er niet bij, maar whatever. bel ook wel eens als ik aan t kakken ben.quote:
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaansquote:Op maandag 2 maart 2026 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
nice ja wist dat je daar nog was, maar stads wandeling dan nog ff?
toch is dat leuk,, nouja het scheelt in NL niet zo koud vandaagquote:Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaans
Kan wel wat woordjes hoor, maar gaat zo snel soms. Dus heb er niet veel zin in.
Mario spreekt ook wat Spaans, misschien kan hij je taalmaatje wordenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja we hebben alles wel al gezien. Vanmiddag nog even langs familie. Maar die spreken alleen spaans
Kan wel wat woordjes hoor, maar gaat zo snel soms. Dus heb er niet veel zin in.
Het is nu 13 graden. Ik denk gister en vandaag de minste dagenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:43 schreef kree het volgende:
[..]
toch is dat leuk,, nouja het scheelt in NL niet zo koud vandaag
Taalmaatje en poepmaatjequote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mario spreekt ook wat Spaans, misschien kan hij je taalmaatje worden
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Taalmaatje en poepmaatje![]()
Jezus dit stinkt, alcohol 💩
Heb vandaag ook nog niks gedronken en dat ga ik zo houden.quote:
Hoe is het vakantie weer voorbij?quote:
Ja helaas wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op maandag 2 maart 2026 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja helaas wel..![]()
Maar er komen weer meerdere vrijdag dagen aan hier in april / mei.Hij is weer thuis, moe en pijn. Maandag volgende week de uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja 2 potjes in totaal. Was beter buiten een rondje gaan wandelen natuurlijk, maar soms is lekker knallen ook goed voor het gemoedquote:Op maandag 2 maart 2026 13:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:StevenHyde nog lekker geknald in de lunchpauze?
Het is ook niet niks allemaalquote:Op maandag 2 maart 2026 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is weer thuis, moe en pijn. Maandag volgende week de uitslag
Ja hoorquote:
Ik hou van lekker knallenquote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja 2 potjes in totaal. Was beter buiten een rondje gaan wandelen natuurlijk, maar soms is lekker knallen ook goed voor het gemoed
thats what they saidquote:Op maandag 2 maart 2026 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ken meer vrouwen die van lekker knallen houden
Echt? Ik ken er geen 1quote:Op maandag 2 maart 2026 14:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ken meer vrouwen die van lekker knallen houden
Ja dat hoop ik ook, maar ik vrees het niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 14:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is ook niet niks allemaal![]()
Nog een week in spanning afwachten nu en hopen op goed nieuws.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |