Dat zal hij niet zeggen. In Israel woont zijn grote baas.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die geeft er zijn eigen draai aan dat Israël is begonnen en zij slechts geholpen hebben en de rest Israël mag afmaken. MAGA blij.
In de VS komen steeds meer jonge influencers openlijk uit als antisemiet (Andrew Tate, Candace Owens, Nick Fuentes), grote kans dat Trump daar naartoe trekt.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die geeft er zijn eigen draai aan dat Israël is begonnen en zij slechts geholpen hebben en de rest Israël mag afmaken. MAGA blij.
Maar bij de Israëlische lobby zit het grote geld...quote:Op zondag 1 maart 2026 20:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
In de VS komen steeds meer jonge influencers openlijk uit als antisemiet (Andrew Tate, Candace Owens, Nick Fuentes), grote kans dat Trump daar naartoe trekt.
Nee joh. Israël is en blijft de grootste bondgenoot van de VS. Zeker nu onder Trump zijn ze inniger geworden.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
In de VS komen steeds meer jonge influencers openlijk uit als antisemiet (Andrew Tate, Candace Owens, Nick Fuentes), grote kans dat Trump daar naartoe trekt.
Nee, zij vormen juist een kamp tegen Trump.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Voor Trump maakt dat niet zoveel uit. De 'normale' republikeinen en democraten laten zich wel voor het geld-karretje spannenquote:Op zondag 1 maart 2026 20:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar bij de Israëlische lobby zit het grote geld...
Ik zie het niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:35 schreef ACT-F het volgende:
Rookpluim boven Tel Aviv. Camera 4.
https://www.youtube.com/live/4E-iFtUM2kk
Zegt Iran…quote:Op zondag 1 maart 2026 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
USS Abraham Lincoln aangevallen door Iran
[ x ]
Er gebeurt zoveel, kan het nauwelijks bijhouden
Het valt natuurlijk niet te controleren. Maar heeft Iran over andere aanvallen gelogen?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zegt Iran…
Eerder vandaag zeiden ze dat ook en de raketten waren niet eens in de buurt gekomen.
Die kans is klein, want het is wel duidelijk dat Israel kompromat heeft over Trump.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:34 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dit is niet waarquote:Op zondag 1 maart 2026 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Klinkt als een legitiem doel.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]
[..]
Reminder: een overgang naar een vrij en democratisch Iran zal bloedig zijn en niet zonder strijd verlopen, want deze aanhangers van het regime zullen vechten voor hun voortbestaan. #IranMassacre
Run forest run.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Vertel?quote:
Staat er toch ook? "IRGC says..."quote:
Vreemzame burgers niet, maar als dat aanhangers van het huidige regime zijn die bereid zijn om te vechten en de rest van de bevolking onderdrukt of de macht hebben om dat te doen. Dan zou ik zeker niet rouwig zijn als Amerika/Israël ze die kans ontneemt.quote:
Is al eerder besproken hier, dat vliegdekschip aanvallen is bijna onmogelijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Staat er toch ook? "IRGC says..."
Beetje vermoeiend om hier steeds over te discussiëren. We zien het vanzelf wel. Ik denk dat niemand een goed beeld heeft en beide partijen zijn bezig met propaganda.
Dat zeiden de Ayatollahs ook over de demonstranten. Zeer gevaarlijke opmerkingen die je hier maaktquote:Op zondag 1 maart 2026 20:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vreemzame burgers niet, maar als dat aanhangers van het huidige regime zijn die bereid zijn om te vechten en de rest van de bevolking onderdrukt of de macht hebben om dat te doen. Dan zou ik zeker niet rouwig zijn als Amerika/Israël ze die kans ontneemt.
Ze kunnen moeilijk zeggen dat dit het wel zo'n beetje was.quote:
Dan moet je heeeeel veel hindernissen nemen iig.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is al eerder besproken hier, dat vliegdekschip aanvallen is bijna onmogelijk.
hoop dat de meeste burgers binnen blijven tot voorbij is, en dat het Iraanse leger gaat luisteren naar trump en wapens neer gaat leggen.quote:
Dit wordt een grote regionale oorlog.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoop dat de meeste burgers binnen blijven tot voorbij is, en dat het Iraanse leger gaat luisteren naar trump en wapens neer gaat leggen.
Ik mag altijd hopen!
Iedereen is alweer op de weg dus het grootste gevaar is wel geweken lijkt me.quote:
Ze zullen ook niet willen dat er binnen een paar jaar weer een andere radicale haatbaard zit neem ik aan.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:55 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Trump and Bibi gaan in het steunen van de bevolking. Hopelijk loopt het niet af zoals met de Koerden in de golfoorlog
Ze zijn het inmiddels 'gewend'. Alarm is schuilen en daarna weer kijken of de kust veilig is en verder gaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Iedereen is alweer op de weg dus het grootste gevaar is wel geweken lijkt me.
Alle bevolking wordt altijd verraden. Je hoeft maar naar het verleden te kijken en je weet dat je he-le-maal niks van permanente steun hoeft te verwachten. Zodra het handig uitkomt, word je voor de bus geflikkerd.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:55 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Trump and Bibi gaan in het steunen van de bevolking. Hopelijk loopt het niet af zoals met de Koerden in de golfoorlog
Gewoon dicht gooien, geen paniek!!quote:Op zondag 1 maart 2026 21:00 schreef Tjacka het volgende:
Wat een domme actie van Trump. Morgen kelderen de beurzen
Trump doet maar watquote:Op zondag 1 maart 2026 21:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je moet je toch afvragen of de vs en Israël zich niet vergist hebben met hun aanval.
Als Iran een langere adem heeft dan welk land aan luchtverdediging dan ook is er een probleem.
En wat binnenlands beleid (lees de knokploegen) gaan ze echt met luchaanvallen niets verzwakken.
Ik denk niet dat dit helptquote:Op zondag 1 maart 2026 21:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Gewoon dicht gooien, geen paniek!!![]()
Dit bericht vertelt een heel duidelijk verhaal.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |