Oh haha dat doe ik nooit hahaquote:Op zondag 1 maart 2026 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jazeker
Senseo vind ik heerlijk
Wel een klein scheutje extra water erbij, anders naar mijn smaak te sterk
Maak nu een nieuwe zit idd lekker schuimlaagje opquote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef Wrapster het volgende:
Nee dank je. Vind Senseo niet lekker met zo'n neppe 'crema'laag wat zo voor purschuim door zou kunnen gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt best mee, het is eigenlijk gewoon filterkoffie wat door de pad ergens met hoge druk doorheen wordt gedrukt.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:33 schreef Mikeytt het volgende:
Laatst voor het eerst Senseo gedronken. Ik vind de filterkoffie van m'n moccamaster lekkerder, maar die haat op Senseo is wel erg overdrevenMet de reacties die ik lees hier dacht ik slootwater te moeten verwachten.
Almjaren en jaren. Ik vind het heerlijkquote:
Yep. Enige nadeel is dat het water wel erg snel door de koffie gaat.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat valt best mee, het is eigenlijk gewoon filterkoffie wat door de pad ergens met hoge druk doorheen wordt gedrukt.
Mensen denken wel eens dat het oploskoffie is, maar dat is pas echt niet te zuipen.
Ooit eens een filterapparaat overwogen? Mijn stokoude Moccamaster was aan vervanging toe en rekende toen uit dat het ongeveer 70% goedkoper was om een nieuwe Moccamaster te kopen dan een senseo na 2 jaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Almjaren en jaren. Ik vind het heerlijk
Heb ook een filterapparaat maar vind Senseo lekkerderquote:Op zondag 1 maart 2026 20:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ooit eens een filterapparaat overwogen? Mijn stokoude Moccamaster was aan vervanging toe en rekende toen uit dat het ongeveer 70% goedkoper was om een nieuwe Moccamaster te kopen dan een senseo na 2 jaar.
Er loopt hier iemand rond die dagelijks meerdere tassen Moreno weg slobberdequote:Op zondag 1 maart 2026 19:54 schreef Paul het volgende:
Wie drinkt er ook senseo?
Ik drink altijd die allersterkste 🫡🤗
Oh ja, dat kan ook! Blond Amsterdam heeft een Senseo versie en daardoor heb ik die bijna besteldquote:Op zondag 1 maart 2026 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook een filterapparaat maar vind Senseo lekkerder
Die ken ik niet. Vind wel dat die Dquote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook! Blond Amsterdam heeft een Senseo versie en daardoor heb ik die bijna besteld
Die heb ik voor een verjaardag gekregenquote:Op zondag 1 maart 2026 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook! Blond Amsterdam heeft een Senseo versie en daardoor heb ik die bijna besteld
D Senseo?quote:Op zondag 1 maart 2026 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Vind wel dat die D
Senseo’s altijd snel stuk zijn.
Heel cute. Ook die mokken...quote:Op zondag 1 maart 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik voor een verjaardag gekregen
Zo blij mee
Ja het apparaat waar je senseokoffie mee zetquote:
Mijn espressoapparaat perst het ook erg snel door de versgemalen koffie en dat vind ik veel beter te pruimen dan Senseo, wat ik serieus echt niet lekker vind. Mijn ouders hadden zo'n ding en heb vele soorten pads geprobeerd maar nooit wat gevonden wat in de smaak viel, zowel de neppe als de echte.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep. Enige nadeel is dat het water wel erg snel door de koffie gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |