Ja de meeste vrouwen willen inderdaad kinderen dus als je dat echt niet wilt, dan is het aanbod veel beperkter. Maar de concurrentie is dat ook want de meeste mannen willen ook kinderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je als je op een datingapp aangeeft: "wil geen kinderen", dat je gelijk kansloos bent op zo'n app aangezien bij 90% van de vrouwelijke profielen staat "wil kinderen" of "sta open voor kinderen". Als je geen kinderwens hebt moet je al in een hele kleine poule vissen waarbij het haast onmogelijk is om een match te krijgen.
Ik stel mij in dit geval het niveau van Tommy Wiseau voor uit de film "The Room". (Film is bekend geworden als de allerslechtste film allertijden.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diepgaande gesprekken in wappie taal
Had gelezen dat 20% van de vrouwen nooit kinderen zou krijgen, waarvan bij de helft slechts een bewuste keuze is (10% in totaal). Onder hogeropgeleiden is het aantal bewust kinderlozen wat hoger dan onder lageropgeleiden.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja de meeste vrouwen willen inderdaad kinderen dus als je dat echt niet wilt, dan is het aanbod veel beperkter. Maar de concurrentie is dat ook want de meeste mannen willen ook kinderen.
De moeilijkheidsgraad ligt er nu eenmaal hoger, omdat je vanuit jouw comfortzone toch de mogelijkheid hebt om in contact te komen met het andere geslacht. Je kunt er ook voor kiezen om een fatsoenlijk gesprekje aan te knopen met een 'toevallige passant' en dan ligt de moeilijkheidsgraad, afhankelijk van de persoon, over het algemeen wat lager, aangezien je buiten de comfortzone moet stappen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 06:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Had gelezen dat 20% van de vrouwen nooit kinderen zou krijgen, waarvan bij de helft slechts een bewuste keuze is (10% in totaal). Onder hogeropgeleiden is het aantal bewust kinderlozen wat hoger dan onder lageropgeleiden.
Ik denk wel dat er meer mannen dan vrouwen geen kinderen willen en dat dat juist zorgt voor een nog schevere verhouding tussen mannen en vrouwen op datingapps, naast dat er op bijvoorbeeld Bumble voor iedere vrouw twee mannen beschikbaar zijn (33/66) en op Tinder voor iedere vrouw vier mannen beschikbaar zijn (20/80) en dat de concurrentie onder mannen veel te sterk is en er daardoor veel mannen überhaupt nooit een match krijgen op datingapps.
Het kan zijn dat vrouwen minder warm lopen voor die apps, dus dan zijn cijfers inderdaad in je nadeel. Hoewel het niet moeilijk is om aantrekkelijker te zijn dan veel van die kerels daar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 06:32 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Had gelezen dat 20% van de vrouwen nooit kinderen zou krijgen, waarvan bij de helft slechts een bewuste keuze is (10% in totaal). Onder hogeropgeleiden is het aantal bewust kinderlozen wat hoger dan onder lageropgeleiden.
Ik denk wel dat er meer mannen dan vrouwen geen kinderen willen en dat dat juist zorgt voor een nog schevere verhouding tussen mannen en vrouwen op datingapps, naast dat er op bijvoorbeeld Bumble voor iedere vrouw twee mannen beschikbaar zijn (33/66) en op Tinder voor iedere vrouw vier mannen beschikbaar zijn (20/80) en dat de concurrentie onder mannen veel te sterk is en er daardoor veel mannen überhaupt nooit een match krijgen op datingapps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |