Deze post kostte je al alle wilskracht voor de rest van de dag. Tot morgen muizemuisquote:Op zondag 1 maart 2026 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in de zon. En dat werkt verlammend. Geen zin om op te staan
kan wel even muntjes gaan zoeken in een wijk waar ik niet zo vaak kom natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hup naar buiten en lopen!! Wandel naar de platvoet en terug
Opblaaspak? Waarvoor? Om eruit te zien als tante Sidonia?quote:Op zondag 1 maart 2026 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had hem niet meer aan omdat ie te warm is voor dit weer.
En jij wil beweren dat ik een opblaaspak aan had vorige week?
Allemaal Eevee?quote:
Als je goed had opgelet, had je gezien dat ik niet graatmager ben.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opblaaspak? Waarvoor? Om eruit te zien als tante Sidonia?
[..]
Allemaal Eevee?
Graatkatquote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet, had je gezien dat ik niet graatmager ben.
Al is dat natuurlijk al snel als je het met jouw #viesdik vergelijkt.
Oh ja kan. Ik was al voor het uitkleden weg idd.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Dus niet echt een reden om op Fok te posten tenzij te pochen met mijn vrije dagquote:Op zondag 1 maart 2026 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze post kostte je al alle wilskracht voor de rest van de dag. Tot morgen muizemuis
fietsen staat niet gelijk aan stappenquote:Op zondag 1 maart 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk hoe verschrikkelijk goed lekker fietsen met dit weer is voor je gemoed
Lunchhapjes zijn verdiend.
@loveislikeakiss is het met mij eensquote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.quote:
Beetje olie?quote:Op zondag 1 maart 2026 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Krijg de slechte moer niet meer los
Zo kan ik die rugleuning niet fixen.
Nee ik mis gewoon een inbussleutel die erin past en hij zit net iets te vast om hem net de hand los te krijgen.quote:
Niet handig nee.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik mis gewoon een inbussleutel die erin past en hij zit net iets te vast om hem net de hand los te krijgen.
Ze vroeg zich af of je waterpolobouw thuis gelaten had....quote:
Een eigen huis, een plek onder de zon en altijd iemand in de buurt die van je houden konquote:Op zondag 1 maart 2026 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik mis gewoon een inbussleutel die erin past en hij zit net iets te vast om hem net de hand los te krijgen.
Jajaquote:Op zondag 1 maart 2026 12:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze vroeg zich af of je waterpolobouw thuis gelaten had....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |