Ga je zwemmen?quote:Op zondag 1 maart 2026 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
borgelerbad kan ik weleens gaan kijken. ZOu het al open zijn?
dan heb ik goed gegoktquote:
dat zou ik als belediging zienquote:Op zondag 1 maart 2026 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Iemand dacht net dat ik uit Brazilië kwam
nee want geslotenquote:
Deze post kostte je al alle wilskracht voor de rest van de dag. Tot morgen muizemuisquote:Op zondag 1 maart 2026 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in de zon. En dat werkt verlammend. Geen zin om op te staan
kan wel even muntjes gaan zoeken in een wijk waar ik niet zo vaak kom natuurlijkquote:Op zondag 1 maart 2026 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hup naar buiten en lopen!! Wandel naar de platvoet en terug
Opblaaspak? Waarvoor? Om eruit te zien als tante Sidonia?quote:Op zondag 1 maart 2026 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had hem niet meer aan omdat ie te warm is voor dit weer.
En jij wil beweren dat ik een opblaaspak aan had vorige week?
Allemaal Eevee?quote:
Als je goed had opgelet, had je gezien dat ik niet graatmager ben.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Opblaaspak? Waarvoor? Om eruit te zien als tante Sidonia?
[..]
Allemaal Eevee?
Graatkatquote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet, had je gezien dat ik niet graatmager ben.
Al is dat natuurlijk al snel als je het met jouw #viesdik vergelijkt.
Oh ja kan. Ik was al voor het uitkleden weg idd.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij. Dus niet echt een reden om op Fok te posten tenzij te pochen met mijn vrije dagquote:Op zondag 1 maart 2026 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze post kostte je al alle wilskracht voor de rest van de dag. Tot morgen muizemuis
fietsen staat niet gelijk aan stappenquote:Op zondag 1 maart 2026 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt ongelofelijk hoe verschrikkelijk goed lekker fietsen met dit weer is voor je gemoed
Lunchhapjes zijn verdiend.
@loveislikeakiss is het met mij eensquote:Op zondag 1 maart 2026 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |