Wat zou het leven mooi zijn als dit een grap was, maar daar lijk je me het type niet voorquote:Op maandag 2 maart 2026 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
als je bedenkt dat een deel van het salaris van Danny dus gaat over het besteden van tijd aan het wekelijks zoeken van 100 plaatjes van halfnaakte vrouwen (elke week!)
Zijn eigen woordenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zou het leven mooi zijn als dit een grap was, maar daar lijk je me het type niet voor
Haha nou echtquote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat zou het leven mooi zijn als dit een grap was, maar daar lijk je me het type niet voor
Dat dus! Sta je op vrijdag ochtend op met de gedachte “joepie ik mag weer plaatjes zoeken”quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha nou echt![]()
Nooit op de FP geweest dus wist dit ook echt niet. Vind het ook wel sneu eigenlijk
Ik vrees dat daar een groot deel van de clicks van de FP vandaan komt en hij het dus wel moet doen om inkomen te genereren. Zonder die plaatjes nog amper inkomen, denk ik. Want de rest van de FP is niet echt interessant (niet dat ik de plaatjes van schaars geklede of ontklede dames wel interessant vind, maar het internet zit ook vol met mannen die dat wel geweldig vinden).quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Vanyel het volgende:
Hij heeft het er heel DRUK mee hoor!quote:Op maandag 2 maart 2026 11:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alles waar je op doorklikt is niet per se interessant natuurlijk. Als het geld oplevert en legaal isquote:Op maandag 2 maart 2026 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een groot deel van de clicks van de FP vandaan komt en hij het dus wel moet doen om inkomen te genereren. Zonder die plaatjes nog amper inkomen, denk ik. Want de rest van de FP is niet echt interessant (niet dat ik de plaatjes van schaars geklede of ontklede dames wel interessant vind, maar het internet zit ook vol met mannen die dat wel geweldig vinden).
Treurig.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat daar een groot deel van de clicks van de FP vandaan komt en hij het dus wel moet doen om inkomen te genereren. Zonder die plaatjes nog amper inkomen, denk ik. Want de rest van de FP is niet echt interessant (niet dat ik de plaatjes van schaars geklede of ontklede dames wel interessant vind, maar het internet zit ook vol met mannen die dat wel geweldig vinden).
Ik zou ook niet met hem willen ruilen, voor geen goud. Wat wel eens lekker verfrissend is, meestal zeggen mensen dat tegen mijquote:Op maandag 2 maart 2026 12:51 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind dat gezeik over iemand die een platform in de benen houdt waar we blijkbaar allemaal graag komen wel beetje flauw... Ik zou niet graag willen ruilen.
Als je dat in het bijbehorende topic zou schrijven, zullen een hoop mensen die al gedoneerd hebben of het overwegen, zich nog wel even achter de oren krabbelen denk ik...quote:Op maandag 2 maart 2026 07:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben er ook nog nooit geweest. Nul behoefte ook eigenlijk. Volgens mij zijn het bewerkte nieuwsberichten waar je op kunt reageren. En op vrijdag plaatjes van "knappe vrouwen". Tja.
En als je bedenkt dat een deel van het salaris van Danny dus gaat over het besteden van tijd aan het wekelijks zoeken van 100 plaatjes van halfnaakte vrouwen (elke week!) dan is het denk ik ook wel helder waarom er genoeg users zijn die geen behoefte hebben om daaraan bij te dragen. Niets eens zozeer om die vrouwen, want daar kun je ook omheen kijken, maar voor alles wat het representeert.
Suggereer je nu dat het leiderschap alhier niet een beetje kritiek kan hebbenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je dat in het bijbehorende topic zou schrijven, zullen een hoop mensen die al gedoneerd hebben of het overwegen, zich nog wel even achter de oren krabbelen denk ik...
Maar doe maar niet, ik wil hier toch nog wel even blijven![]()
Volgens mij las ik net dat dat maar anderhalf uur kost.quote:Op maandag 2 maart 2026 13:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je dat in het bijbehorende topic zou schrijven, zullen een hoop mensen die al gedoneerd hebben of het overwegen, zich nog wel even achter de oren krabbelen denk ik...
Maar doe maar niet, ik wil hier toch nog wel even blijven![]()
Suggesties voor een beter verdienmodel zijn vast welkomquote:Op maandag 2 maart 2026 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit zit straks bij @Candaasje in het vliegtuig. Opa had vast ergens nog wat connectiesquote:Op maandag 2 maart 2026 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Oh noes
De moeflons zijn op! Heeft Willem niets meer te schieten.
https://www.telegraaf.nl/(...)reten/133243925.html
Als ik nou zo weten dat dat zo ís; dus als je kon vaststellen dat dit niet alleen de meeste clicks oplevert maar dat het ook bijvoorbeeld mensen trekt die blijven terugkeren, of een abonnement nemen, of veel op je als klikken of dat deze clicks opwegen tegen de mensen die je weggaat met deze plaatjes, of dat de babe-klikkers duurzame forumgebruikers worden. Dan zou ik het de investering waard vinden. Maar tot die tijd kan het ook zomaar zijn dat dit óf je beperken tot kortetermijnwinst óf het niet kunnen loslaten van oude gewoontes óf het wensdenken over hoe het zou moeten werken is. Of een combinatie.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar kom ik woensdag hoop ik inhoudelijk op terug.quote:Op maandag 2 maart 2026 16:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zou het gesprek van @:vlindertje89 zijn gegaan?
SPOILER: niet quotenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm... duim omlaag ?quote:Op maandag 2 maart 2026 17:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Daar kom ik woensdag hoop ik inhoudelijk op terug.
Voor nu waren mijn emoties vanmiddag ongeveer:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Q.E.D.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Een eigen bedrijf hebben een ondernemer zijn is niet hetzelfde he.
Dan hoop ik dat vanavond leuker wordt.quote:Op maandag 2 maart 2026 17:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Daar kom ik woensdag hoop ik inhoudelijk op terug.
Voor nu waren mijn emoties vanmiddag ongeveer:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |