Ja! Ghinzu is live erg vetquote:Op zondag 1 maart 2026 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Goh, Ghinzu! Die heb ik meer dan tien jaar geleden nog eens op Lowlands gezienMirror Mirror vond ik toen wel een vette track.
Voor kamperen ben ik uiteindelijk wel moe en/of zat genoeg dat dat wel lukt, maar als nu blijkt dat mijn tent beschimmeld is en ik eigenlijk een nieuwe tent en nieuw luchtbed en misschien nog nieuwe slaapzak zou moeten kopen maakt dat het geheel toch wat minder aantrekkelijk. Zo vaak heb ik nou ook weer geen tent nodig
Is dat nog bezig? Er staat wel iets Italiaans op de achtergrond aanquote:Op zondag 1 maart 2026 01:15 schreef H_T het volgende:
Wat vinden we Sanremo interessant he @:BillDauterive @:NailQueen
1 glas van dit opquote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef NailQueen het volgende:
@:Momo is de enige nuchtere nog ons ons geloof ik
Alternatief is ticket verkopen en niet gaanquote:Op zondag 1 maart 2026 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Ghinzu is live erg vetZe zijn weer bij elkaar en ik kijk er erg naar uit.
Wat is het alternatief? Ga je dan niet naar het festival of blijf je het hele weekend wakker?
[..]
Is dat nog bezig? Er staat wel iets Italiaans op de achtergrond aan
Mijn glas allora is bijna op.
Je moet niet dronken dat ik denken ben!quote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef NailQueen het volgende:
@:Momo is de enige nuchtere nog ons ons geloof ik
Is dat moderne Breezer?quote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef Momo het volgende:
[..]
1 glas van dit op
[ afbeelding ]
https://www.dekuypercocktails.com/fizzy-watermelon/
(L)(L)(L)quote:
A drying pan!quote:
Kijk nou toch uit, straks wordt Venom boos op je!quote:Op zondag 1 maart 2026 01:28 schreef NailQueen het volgende:
Ineens vind ik Eddie ook een lelijke naam. Wie noemt zijn kind nou Eddie?
Wie noemt zijn kind nou Venom?quote:Op zondag 1 maart 2026 01:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit, straks wordt Venom boos op je!
Nou ja, zo ging Eddie Brock heten nadat The Symbiote hem te pakken had gekregenquote:
quote:A second round of voting starts now, with votes cast by televote (34%), the press (33%) and the radio jury (33%) to determine the winner.
In een onzeker jaar moet je gewoon een keer op Sayf spelenquote:Op zondag 1 maart 2026 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe em uit en zie morgen wel wie er gewonnen heeft. Op basis van de recap klinkt Sayf me het minst als een winnaar. fijne nacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |