Milaan-San Remo zonder Narvaez en nu mogelijk ook zonder Wellens is wel een probleem voor Pogacar. Het ideale lanceerplatform op de Cipressa wordt steeds minder ideaal.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dit het begin van het einde van UAE?
Begin tijdperk Jan Christen?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Milaan-San Remo zonder Narvaez en nu mogelijk ook zonder Wellens is wel een probleem voor Pogacar. Het ideale lanceerplatform op de Cipressa wordt steeds minder ideaal.
Al zal Del Toro zich dit jaar vast wel een keer wel vooraan weten te positioneren.
Jan zou waarschijnlijk op de Capo Mele al gaan aanvallen, fenomeen.quote:
Wellicht Laporte?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk een beetje koers nu, maar ik vrees dat we een type Mathieu missen.
Dat moet toch een meme zijn op zijn werk.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoorde weer een sneer richting Ruben passeren.
Daar het gat laten vallen, en zo uitsturen dat het hele peloton tegen de vlakte gaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb het gevoel dat Christoph Roodhooft hem uit voorzorg niet heeft opgesteld, met al die fietsende gekken om hem heen. Een trainingsrit is veel veiliger.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sowieso zijn ze prima van start gegaan bij Bora, in tegenstelling tot vorig jaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeetje de Van Dijkes zijn aardig in vorm.
Alweer?quote:
Mijn stream loopt achter.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |