Oi daar was ik 2 maand geleden nog, komt wel erg dichtbij nuquote:
Wij nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het allerbeste voor mij zelf
Grapje makkerquote:
Kapsalon incomingquote:
Nou dat is toevallig want Steve zegt dat er Missile alerts in Tel Aviv zijn.quote:
President of peace!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Tot zo ver de belofte van Trump van geen oorlog trouwens
Bored of peace!quote:
quote:
“Hoi, wij bomarderen het land naar de kanker en dan kunnen jullie groenteboeren en schooljuffen het regime en leger verder op de knieën krijgen, hmkay? Thanks!”quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:43 schreef MaximumRush het volgende:
Het regime van Iran zijn net kakkerlakken. Valt niet mee te onderhandelen of te vertrouwen. Enige manier is om ze uit te roeien. Hopelijk pakt het volk het nu verder op en roeien ze ook gelijk dat achterlijke religie uit hun regering.
Shahed drones die een ietsiepietse uit de koers zijn geraakt 😱quote:
Ik dacht Amsterdamquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:47 schreef Tengano het volgende:
Ik wil niet hysterisch doen, maar waar staat die Fok! server
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
“Hoi, wij bomarderen het land naar de kanker en dan kunnen jullie groenteboeren en schooljuffen het regime en leger verder op de knieën krijgen, hmkay? Thanks!”
Indirect is de situatie in Iran ook het gevolg van de oorlog in Oekraïne.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Deze aanval is ook goed nieuws voor Oekraïne. Iran is een van de grote sponsors van de Russische oorlogsmachine en is daarmee indirect verantwoordelijk voor duizenden Oekraïense slachtoffers.
Maar de meeste radicale islam (qua terrorisme) is te vinden in de soennitische hoek. Bij IS zaten geen vrinden van Teheran.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan er niet heel rouwig om zijn als het regime van Iran valt. Zal de wereldwijde radicale islam in ieder geval een flinke slag toebrengen als die zandbak regering daar verdreven is.
Exact, vandaar dat nu alles tegelijk komt zoals in Venezuela.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Indirect is de situatie in Iran ook het gevolg van de oorlog in Oekraïne.
Die oorlog heeft Rusland dermate verzwakt dat veiligheidsgaranties voor diens bondgenoten in het Midden Oosten niet meer nagekomen kunnen worden.
Dat leidde mede tot de val van Assad en daaropvolgend de aanvallen op Iran.
Tshel Afief met een natte T dusquote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat is toevallig want Steve zegt dat er Missile alerts in Tel Aviv zijn.
Klopt, daarentegen is het soennitische Hamas weer dikke maatjes met de Ayatollahs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar de meeste radicale islam (qua terrorisme) is te vinden in de soennitische hoek. Bij IS zaten geen vrinden van Teheran.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |