Reminder voor je het vergeetquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Binnen 10 jaar zou het best kunnen dat die 25gr wordt behaald
Zal em vandaag nog even aanpassen, anders ga ik wel heel erg de shit in
Wekker staat aan voor 23:00, dus vergeten zal ik nietquote:
Dacht dat dit de uitslag was. Teleurgesteld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog maar even een mention erin gooien![]()
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter / @:mitt / @:michiel_merk @:PieterDeRijcke / @:Dven
Let op! Na 00:00 wordt er geen inzendingen meer geaccepteerd!
Gewoon wel invullen hoor!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht dat dit de uitslag was. Teleurgesteld.
Tegelijkertijd blij met de mention, want ik was absoluut niet van plan om dit in te vullen deze avond
Februari is echt zo'n kutmaand, besefte me daarnet ook al dat ik mijn uren op werk nog niet ingevuld heb.
Nu Spanje even checkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:dick_laurent had waarschijnlijk een slokje te veel op ik heb hier voor de rest niks aan toe te voegen
Je bent 100 zonuurtjes vergeten bij mijquote:Op vrijdag 3 april 2026 19:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Intro:
De maand maart is weer gevlogen en dus tijd om de balans weer op te maken![]()
We zagen veel verschillen, van een warmte lente dag tot aan vorst aan de grond, we hadden heel veel zon maar ook maartse buien met flinke hagel en een klap onweer en met op de Veluwe zelfs wat natte sneeuw, of wel we hebben letterlijk van alles gehad![]()
Wat we nog niet hebben gehad is de uitslag, want ook hier waren best wel wat verschillen, de 1 zag het compleet zomers zitten en de ander hield het allemaal wat matiger, de neerslag was over algemeen redelijk normaal maar de zonuren schoten daarin tegen wel weer de pan uit, zelfs de user met de laagste zonuren had meer punten dan degene met de meest hoogste zonuren![]()
Voor de rest geen ijsdagen maar nog wel 5 vorstdagen, de hitte kwam er niet en bleef daarom beide op 0 staan.
Klaar voor de uitslag?
Welkom bij de 3de maanduitslag van 2026!
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 12,33 punten is geworden: @:Starhopper
Op de 2de plek met 14,98 punten is geworden: @:Houtenbeen
Op de 3de plek met 15,58 punten is geworden: @:DvenGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Deze maand geen gedeelde plek.
Misser van de maand
@:Dick_Laurent had waarschijnlijk een slokje te veel opik heb hier voor de rest niks aan toe te voegen
![]()
Beste prestatie:
Temp max: @:GarlandBriggs met 1,3 graden verschil.
Temp min: @:Houtenbeen / @:Frutsel met 0,0 graden verschil.
Neerslag: @:12Beaufort met 0,3mm verschil.
Zon uren: @:Starhopper met 15,2 uren verschil.
Gem wind: @:SpeedyGJ / @:Nattekat / @:GarlandBriggs / @:Mitt met 0,1km/h verschil.
IJSdagen: 17 users met 0 dagen verschil.
<0 Graden: @:Dven / @:Scjvb / @:LTVDK met 0 dagen verschil.
20+ Graden: @:INViCTuS / @:Nattekat met 0 dagen verschil.
25+ Graden: 16 users met 0 dagen verschil.
Verrek! Ik ga terug naar de tekentafel om dit recht te trekkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent 100 zonuurtjes vergeten bij mij
Bij deze rechtgetrokken, je stijgt een paar plekkenquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent 100 zonuurtjes vergeten bij mij
Lucky nr. 13quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Bij deze rechtgetrokken, je stijgt een paar plekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |