abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2026 @ 03:07:30 #1
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220203547
Hoewel ik de laatste seizoenen wat minder vond, ga ik natuurlijk wel gelijk bingen vrijdag :Y
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2026 @ 03:43:37 #2
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220203562
Nou ik niet.

Heeft niets met de F1 te maken, behalve Amerikaanse showbizz poeha er om heen.

Dat hoeft van mij niet zo bij deze sport.
  donderdag 26 februari 2026 @ 08:41:43 #3
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220203957
Mwah er zitten altijd wel wat pareltjes tussen, als je de drek er uit kan filteren. Opnamen die niemand nog heeft gezien. Bovendien was het op zijn zachtst gezegd een interessant seizoen, ben benieuwd wat ze er van maken.
  Forum Admin donderdag 26 februari 2026 @ 08:48:09 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_220203980
Zolang je het niet serieus neemt is het best vermakelijk maar inderdaad waren de eerste seizoenen wel het beste.
pi_220204137
Alleen eerste seizoen gekeken, daarna het bestaan ervan vergeten. Ben nog op zoek naar een betrouwbare iptv provider voor komend jaar tips in pm graag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage donderdag 26 februari 2026 @ 10:04:44 #6
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_220204650
Nee dankje.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator donderdag 26 februari 2026 @ 13:17:39 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220206112
Misschien dat ik het wel weer eens een keer kijk. Na 7 jaar geskipt te hebben.

Het is wel gaaf in elkaar gezet.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 februari 2026 @ 15:13:30 #8
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220219948
Uiteraard weer gebinged. Blijft wel interessant maar wat ben ik blij dat Buxton er volgend jaar niet meer bij zit. Toch? Of ben ik in de war met iets anders :?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 15:14:45 #9
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220219971
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:13 schreef flipsen het volgende:
Uiteraard weer gebinged. Blijft wel interessant maar wat ben ik blij dat Buxton er volgend jaar niet meer bij zit. Toch? Of ben ik in de war met iets anders :?
Die gast is toch al een jaar weg bij f1
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 februari 2026 @ 15:18:56 #10
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220220034
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die gast is toch al een jaar weg bij f1
Zat nu nog wel in DtS helaas
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator zaterdag 28 februari 2026 @ 15:46:52 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220220497
quote:
80s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:18 schreef flipsen het volgende:

[..]
Zat nu nog wel in DtS helaas
Aha. Hij was naar de Indy gegaan dus ik dacht dan zal die DTS ook wel hebben verlaten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 1 maart 2026 @ 20:24:56 #12
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220233137
Deze serie voelt toch elke keer weer een beetje als mosterd na de maaltijd.
Aflevering 1 gaat dan over begin van 2025 seizoen, terwijl ik nu nieuws over 2026 seizoen wil weten :P
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zondag 1 maart 2026 @ 21:04:23 #13
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220233540
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 20:24 schreef Gremen het volgende:
Deze serie voelt toch elke keer weer een beetje als mosterd na de maaltijd.
Aflevering 1 gaat dan over begin van 2025 seizoen, terwijl ik nu nieuws over 2026 seizoen wil weten :P
Het is om je alvast lekker te maken voor 2026. Ofzo.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220239131
Alle seizoenen gekeken, alleen deze moet ik nog. Het fijne aan vorig seizoen was de focus op bepaalde teams/coureurs in elke aflevering. En de aflevering rondom Leclerc, Gasly, Albon, Russell en nog 1, waarbij ze zelf de beelden moesten maken, was ook een fijne. Leuk inkijkje! De vriendinnen van die jongens hoefde van mij niet zo, hoog "kijk-mij-eens"-gehalte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')