Nu even een mooie wandeling door de buurt? Of lekker met een kop koffie op het balkon zitten, genieten van het weer?quote:
Ik heb nu een heerlijke bak koffiequote:Op woensdag 25 februari 2026 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu even een mooie wandeling door de buurt? Of lekker met een kop koffie op het balkon zitten, genieten van het weer?
Mwha een daar?quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe staat het leven?
Geaccepteerdquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja, sorry. Mijn nederige excuses.
Fietsen nog welquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:20 schreef Fogel het volgende:
Ik moet zo door een sneeuwbui heen fietsen
Moet je daar helemaal voor naar Madrid je doet het zelfde als thuisquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb nu een heerlijke bak koffiemaar ik kijk op de bank gtst
Ja maar x schop ik pas 9 uur uit bed. Dus tot 9 uur me timequote:Op woensdag 25 februari 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je daar helemaal voor naar Madrid je doet het zelfde als thuis
Dan schop je hem eerder uit bed lolquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar x schop ik pas 9 uur uit bed. Dus tot 9 uur me time
Heb alleen wel trek in spaans ontbijtje
Nee hij heeft zijn slaap nodig.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan schop je hem eerder uit bed lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |