Ga je bed maar uit en dan kan je in de keuken koffie pakken, waren dat niet altijd jou woorden tegen DJMOquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas tikt een paar keer met zijn kop koffie op tafel
Hij heeft geluk dat hij vroeg is dan pakt hij vaak de puntenquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is ook best een bolker hoor, die UN....
[ afbeelding ]
Hmmmmmquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij vroeg is dan pakt hij vaak de punten
Hij pakt meer dan de mensen die er veel zitten
Ja zo is het GG hij heeft meer geluk dan jij, jij zit niet klokje rond in je uppie hierquote:
Helaas niet nee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo is het GG hij heeft meer geluk dan jij, jij zit niet klokje rond in je uppie hier
In het verleden had ik dat ook nog wel eens, maar nu ook niet meerquote:
scheelt ook wel dat je dat niet "nodig" hebt, je bent er overdag ook vaakquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het verleden had ik dat ook nog wel eens, maar nu ook niet meer
In de ochtend ben ik er altijd, in de middag ook vaak niet, zo af en toe en in de avond ook niet fullquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat je dat niet "nodig" hebt, je bent er overdag ook vaak
Ja klopt idd, meer mensen pakken nu punten dat is wel leuk om te zienquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:50 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is een stuk rustiger geworden, maar juist de laatste tijd is het toch weer wat drukker
Andere spelers zijn er ook spelers die er even niet waren zijn ook weer wat actiever.
Het komt wel weer langzaam
Ik lig zelfs nog in bed.quote:Op woensdag 25 februari 2026 06:52 schreef Dotteke het volgende:
10 graden zegt de laptop
Ben nog niet buiten geweest dus geen idee
Ja dat wist ik al _O -quote:
Ik ga opstaan. Dat moet ook wel want ik heb nog steeds geen koffie gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2026 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
ik kan dat dus echt niet he, in de ochtend in bed blijven
GG heeft een relatie met zijn laptop, staat naast hemquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
ik kan dat dus echt niet he, in de ochtend in bed blijven
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 februari 2026 06:58 schreef _UserName_ het volgende:
dat klinkt als die kerel die 5-6 borrels per dag neemt, een paar biertjes maar zegt een gematigde drinker te zijn
quote:
Awwwwquote:Op woensdag 25 februari 2026 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]toch ben je nog wel een lieverd hoor
quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Awwww [ afbeelding ]
Jij ook natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |