Eensquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:21 schreef Fred_B het volgende:
Dit is ook best een aardig nummer trouwens
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:28 schreef NailQueen het volgende:
@:sableheart ik denk dat jij deze wel mooi vindt.
Dat ligt het zeker. uitstekend nummer, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het heeft een grote retrosfeer dat volgens mij wel in jouw straatje ligt
Ik sla even over, toch bedanktquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:39 schreef NailQueen het volgende:
We moeten nog even dus hier is is de bruine fruitschaal. Tast toe!
[ afbeelding ]
Of te veel Nutella Stage in het verleden, of onder de Suzuki Stage terecht gekomenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:45 schreef Fred_B het volgende:
Waarom heeft die mascotte een beroerte gehad?
Ze doet me nog steeds aan Mother Gothel denken, al is ook dat minder dan op het ESFquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:47 schreef NailQueen het volgende:
Laura presenteert beter dan op ESF, het kon ook niet slechter, maar ik irriteer me toch een beetje aan haar
Ik vind haar nogal de aandacht opeisen en ze komt wat onnatuurlijk over.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze doet me nog steeds aan Mother Gothel denken, al is ook dat minder dan op het ESF
Ja, de televoting sluit meteen na liedje 30. Dus de latere nummers zijn kansloze dingen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:51 schreef Sableheart het volgende:
Ze hebben de favorieten wel allemaal bij elkaar gezet, he? Weer een zeer sterk nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
Dat was onverwachte uitslag, maar goed voor mijquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:57 schreef Sableheart het volgende:
Prima nummer, maar ik liet me rustig afleiden door de uitslag bij Servie.
@H_T heeft er maar druk meequote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:57 schreef Sableheart het volgende:
Prima nummer, maar ik liet me rustig afleiden door de uitslag bij Servie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |