Het volledige schema staat hier:quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:30 schreef NailQueen het volgende:
De artiesten van vanavond in alfabetische volgorde:
Bambole di pezza – "Resta con me"
Chiello – "Ti penso sempre"
Dargen D'Amico – "AI AI"
Ditonellapiaga – "Che fastidio"
Elettra Lamborghini – "Voilà"
Enrico Nigiotti – "Ogni volta che non so volare"
Ermal Meta – "Stella stellina"
Fedez & Masini – "Male necessario"
Fulminacci – "Stupida sfortuna"
J-Ax – "Italia Starter Pack"
LDA & Aka 7even – "Poesie clandestine"
Levante – "Sei tu"
Nayt – "Prima che"
Patty Pravo – "Opera"
Tommaso Paradiso – "I romantici"
Die meneer heeft overigens wel een prima liedje.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Waarom heeft die ene meneer de halve Donald Duck op zijn lijf getekend?
Misschien verloren bij strippoker?quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:46 schreef Fred_B het volgende:
Waarom heeft die ene meneer de halve Donald Duck op zijn lijf getekend?
Ja, dat is overigens elk jaar wel. Al kan ik me voorstellen dat ze die jongeren niet opzadelen met flutliedjes.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:56 schreef CarloV het volgende:
Ja ergens is het jammer dat deze giovanni mensen niet meedoen met de competitie, want je had best wat liedjes kunnen ruilen met deze
Ja maar hoeveel tijd hadden ze überhaupt om te stemmen op nummer 2. De stemming was bijna direct al weer gesloten nadat ze klaar waren.quote:
Ik las op Twitter dat die eerste blijkbaar al een flinke fanbase heeft, dus het was sowieso al op voorhand gespeeld.quote:Op woensdag 25 februari 2026 21:00 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel tijd hadden ze überhaupt om te stemmen op nummer 2. De stemming was bijna direct al weer gesloten nadat ze klaar waren.
@Strani dit zou ik dus nooit doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |