Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:01 schreef Starhopper het volgende:
Dit is in ieder geval veel leuker gebruik van social media dan die idiote tweets tijdens de eerste dag van kabinet Wilders
Jezusquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:01 schreef Starhopper het volgende:
Dit is in ieder geval veel leuker gebruik van social media dan die idiote tweets tijdens de eerste dag van kabinet Wilders
Ik mag toch mijn mening geven?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken.
Dat zeg ik toch ook niet. Het heeft alleen niks met dit topic te makenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven?
Jawel. Want vorige kabinet ging ook los op de socials.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Het heeft alleen niks met dit topic te maken
Okquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jawel. Want vorige kabinet ging ook los op de socials.
Ik vind wat dit kabinet doet wel leuk.
Ja gast, maar wat dan wel? Allemaal droeftoeters overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:59 schreef LXIV het volgende:
Als je een partij wilde die zich over Nederland druk maakte had je niet D66 moeten stemmen
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:01 schreef Starhopper het volgende:
Toch wel even belangrijk voor hem waar hij nu weer om miljarden kan slijmenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Blijkt des te meer uit dat het slechts een poppenkast is.
Effe bellen met Zelensky was getekend Rob Jetten, houdt niet van tetten.
Het toont juist mensen die mee gegaan zijn met de tijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:42 schreef Cockwhale het volgende:
Dit toont alleen maar aan wat voor onprofessionele kleuters we in de politiek hebben "hihi, kijk ons goed zijn, we deugen zo hard, hihi".
Met social media wel ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het toont juist mensen die mee gegaan zijn met de tijd.
Tuurlijk, voor de Bühnequote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:05 schreef Black_Baron het volgende:
Stel je wordt beëdigd als premier van Nederland.
Is dan het eerste wat je doet Zelensky bellen en er een TikTok filmpje van maken?
Klein dickpiccie krijgt ie weer een F16.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Toch wel even belangrijk voor hem waar hij nu weer om miljarden kan slijmen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |