En aan een paar handenvol andere.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:14 schreef matspontius het volgende:
Het incident doet denken aan een steekpartij in Würzburg in 2021.
Islam. Of was het geen serieuze vraag?quote:Op maandag 23 februari 2026 17:56 schreef Mubassie het volgende:
Alweer een malle Afghaan, wat is er toch met die lui?
Mijn moeder is ook wel eens in elkaar geslaan door een groepje Jehova's. Liep in het winkelcentrum en keek net iets te lang hun kant op helaas.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:19 schreef Cupfighter het volgende:
Jehova’s tuig, geen medelijden mee
Dat ze zich in West-Europa bevinden in plaats van in een land zoals Afghanistan waar mensen wel de gewenste normen en waarden hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:56 schreef Mubassie het volgende:
Alweer een malle Afghaan, wat is er toch met die lui?
Dat is idd een probleem.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:54 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Het ding met Jehova's is dat ze in het weekend als ik wil uitslapen nogal eens ongevraagd vriendelijk aan mijn deur komen doen.
Bij mij komen ze alleen aan de deur, ik zie ze nooit loslopen.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook wel eens in elkaar geslaan door een groepje Jehova's. Liep in het winkelcentrum en keek net iets te lang hun kant op helaas.
En toen zeiden ze drie keer achter elkaar in beschaafd Nederlands.quote:Op maandag 23 februari 2026 18:23 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Mijn moeder is ook wel eens in elkaar geslaan door een groepje Jehova's. Liep in het winkelcentrum en keek net iets te lang hun kant op helaas.
Inderdaad. Het echte slachtoffer is de Afghaan.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:21 schreef RotatoR het volgende:
Ach ach een incidentje met een 'kwetsbare vluchteling met een trauma'. Blanke autochtonen doen dit ook. Heeft niets te maken met de middeleeuwse haatcultuur die hij meebrengt.
Je vergeet "in elke stad gebeurt wel eens wat"quote:Op maandag 23 februari 2026 19:21 schreef RotatoR het volgende:
Ach ach een incidentje met een 'kwetsbare vluchteling met een trauma'. Blanke autochtonen doen dit ook. Heeft niets te maken met de middeleeuwse haatcultuur die hij meebrengt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |