Zelfs de verlaten camping zag er nog hetzelfde uitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:34 schreef kree het volgende:
dat straatje met die paracolletjes erover ziet er btw nog steeds hetzelfde uit
ja mss is het wat toeristischer geworden na der hand? want 2018 zei jij?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs de verlaten camping zag er nog hetzelfde uit
Ja ik was er in 2018 en zou best nog weleens naar de Balkan willen, een rondreis door Bosnië en of Servië.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja mss is het wat toeristischer geworden na der hand? want 2018 zei jij?
Zou je nog eens terug willen naar die balkan landen? ik opzich wel. maar wel heel stuk van gezien, maarja tis beetje dicht bij nog soort van en niet onwijs duur.
owh dat is Ohrid natuurlijk, helemaal totaal door gereden en vast gestaan en hele weg weer terug met auto door die smalle weggetjes, thank god we hadden automaat. want ik moest rijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:38 schreef Deisyy het volgende:
Doorkijkje naar het meer
[ afbeelding ]
Vanaf dit kasteel
[ afbeelding ]
En Shopska saladequote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:38 schreef kree het volgende:
onwijze grote hamburger en dingen en etc voor 300 van die dienares die ze daar hebben.
5 euro dus. want delen door 60 min of meer. Oke at gister bij de Burger King en was die suck burger als 8 euro zowat. met niks bij.
die heb ik gedaan, ik heb tip en nr en contact nog met gids die dat kan regelen btwquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik was er in 2018 en zou best nog weleens naar de Balkan willen, een rondreis door Bosnië en of Servië.
Waar zat je dan met je hotel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat is Ohrid natuurlijk, helemaal totaal door gereden en vast gestaan en hele weg weer terug met auto door die smalle weggetjes, thank god we hadden automaat. want ik moest rijden natuurlijk.
maar oke niet heel veel van boven gezien want we gingen al snel rijden,. eerste dag kust meer langs gereden enzo en ook dat klooster dus.
volgende dag vroeg in de ochtend duiken. (wat kut was)
Daarna snel door natuurgebied verder naar Mavrovo.
Was dat je vorige reis in TRV?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
die heb ik gedaan, ik heb tip en nr en contact nog met gids die dat kan regelen btw
Euhm echt onwijs de meest dure. alexanrie ofzo heet het , zeg maar aan die kust enzo. wacht zoek het ff voor je op.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zat je dan met je hotel?
Wij zaten in een klein hotel in een straatje achter de boulevard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |