SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
quote:Op maandag 23 februari 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle steun en reacties
Ben net thuis en erg moe, gesprek was goed. Arts was fijn. Situatie is heftig.
Zo maar misschien of haken of een dutje, mijn hoofd gonst
quote:
quote:
Ja, dat iddquote:Op maandag 23 februari 2026 15:33 schreef qltel het volgende:
Fijn dat het gesprek goed is gegaan. En ja, zo'n situatie is voor iedereen heftig. Doe rustig aan en doe wat leuks, dat is het beste.
Even hobby-en en op tijd naar bedquote:Op maandag 23 februari 2026 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, dat idd
Van niks doen voel ik me slecht merk ik nu
Drink mijn koffie op en schop mezelf mijn hobbykamer in... Denk ik
Liefst ga ik slapen, maar het is te laat voor een dutje, dan doe ik vannacht geen oog dicht
Wij steunen je CotSquote:Op maandag 23 februari 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle steun en reacties
Ben net thuis en erg moe, gesprek was goed. Arts was fijn. Situatie is heftig.
Zo maar misschien of haken of een dutje, mijn hoofd gonst
Groepsknuffelquote:Op maandag 23 februari 2026 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie steun voel ik enorm en waardeer ik enorm
Denk dat dit de zwaarste periode uit mijn leven is om eerlijk te zijn en dat wil wat zeggen
Ik ben blij dat we je in deze enorm moeilijke tijd een beetje kunnen steunen.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie steun voel ik enorm en waardeer ik enorm
Denk dat dit de zwaarste periode uit mijn leven is om eerlijk te zijn en dat wil wat zeggen
haken als coping lijkt me superquote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan niet genoeg jullie bedanken![]()
Fok is echt een warm bad
Moet wel lachen om mezelf. Stress > coping = haken. Bezig met mijn derde knuffel in een week tijd = bizar snel voor mijn doen
Ik hoop dat een beetje tekenen ook gaat lukken. Al denk ik dat dat nu teveel gevraagd is
Zo maar lekker verder haken uiteraard
Ach... waarom zou een mens onaardig doenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
haken als coping lijkt me super
lekker doorgaan
en je bent ook een lief mens
wat je geeft krijg je terug
Er zijn lieve mensen op Fokquote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan niet genoeg jullie bedanken![]()
Fok is echt een warm bad
Moet wel lachen om mezelf. Stress > coping = haken. Bezig met mijn derde knuffel in een week tijd = bizar snel voor mijn doen
Ik hoop dat een beetje tekenen ook gaat lukken. Al denk ik dat dat nu teveel gevraagd is
Zo maar lekker verder haken uiteraard
wat jij pittig noemt is in het echt nog heel erg mildquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... waarom zou een mens onaardig doen
Toen ik nog BGN keek was ik soms wel vals in dat topic, tot mijn schaamte...
En in dit topic ben ik ook een keer erg pittig tegen iemand geweest en nooit mijn excuses aangeboden, dat vind ik wel erg
Stiekem zou ik het liefst snijden. Alleen als mijn moeder dat per ongeluk mee zou krijgen... dat schaadt enkel de hele zaak. Dus discipline even en klooien met wol
Lekker pot thee erbij. Slechte serie...even geen keuze
Je hebt geen ideequote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... waarom zou een mens onaardig doen
Toen ik nog BGN keek was ik soms wel vals in dat topic, tot mijn schaamte...
En in dit topic ben ik ook een keer erg pittig tegen iemand geweest en nooit mijn excuses aangeboden, dat vind ik wel erg
Stiekem zou ik het liefst snijden. Alleen als mijn moeder dat per ongeluk mee zou krijgen... dat schaadt enkel de hele zaak. Dus discipline even en klooien met wol
Lekker pot thee erbij. Slechte serie...even geen keuze
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn lieve mensen op Fok
* TheStigsDutchCousin glimlacht onder zijn helm
Haha voor mij was het extreemquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat jij pittig noemt is in het echt nog heel erg mild
zeker voor FOK!
en snijden geeft je alleen tijdelijke afleiding
maar dat weet je zelf ook heel goed
heel goedquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Haha voor mij was het extreem![]()
Ik weet het... ook een reden voor haken. Gelukkig de pica pau boekjes gekregen. Die poppen zijn super tof
Alleen automutilatie is ontzettend verslavend. Een alcoholverslaafde zou willen drinken en een roker roken
Maar schouders eronder. Donderdag komt de psych
Morgen weer naar mams
Leven in momenten, want anders trek ik het niet
Ach... doe maar watquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel goed
zoek wat voor jou werkt
je mag stiekem ook een beetje trots zijn
op jezelf
Misschien doe je maar wat.. Maar dat doe je wel heel goed..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... doe maar wat
Knuffel, dank je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |