Tegen stropers ja, die vuurwapens kunnen hebben.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:42 schreef StateOfMind het volgende:
De meeste mensen denken bij een boa aan iemand van Handhaving, en die moet je idd niet volhangen met wapens, maar boswachters zijn bijvoorbeeld ook boa, en sommigen van hen dragen een vuurwapen.
Rijkswaterstaat heeft ook een aantal functies waarbij men ook boa is.
Bij de Douane zijn ook redelijk veel functies waarbij men ook boa is.
En zo zijn er nog wel meer.
Die toch van een heel ander kaliber zijn dan die veredelde parkeerwachters.
Een like voor de moeite.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook de enige straf die hij ooit zal krijgen.
Terecht dus, dit is 'pragguhg!' ( @:Haags zeg ik het zo goed? )
Ik weet dat het veel letters zijn, maar probeer eens de 2e en 3e zin van het artikel te lezen...quote:Op maandag 23 februari 2026 16:38 schreef GerryDV het volgende:
Zonder het juiste fysieke overwicht en training is die knuppel zo afhandig gemaakt en krijg je zelf een pak rammel, ik hoop dus dat er de juiste training gegeven gaat worden en er niet de ilusie is dat een klein vrouwtje met deze wapenstok een aggressieve vent de baas kan.
Inclusief pepperspray en een Walter P99 met scherpquote:Op maandag 23 februari 2026 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begin maar met een proef tussen Emmen en Ter Apel.
Squadron Apaches (niet de exemplaren met pijl en boog) als back-upquote:Op maandag 23 februari 2026 17:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Inclusief pepperspray en een Walter P99 met scherp![]()
![]()
Wat een baasquote:Op maandag 23 februari 2026 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze kunnen het soms ook zonder wapenstok af![]()
[ x ]
quote:
Dat weet jij natuurlijk beter als Straatcommandoquote:Op maandag 23 februari 2026 16:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is vooral voor perrons en stationshallen, daar gaat het vaker mis dan als in de trein.
Nee dat heb ik van mijn neef, Spoorcommando.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat weet jij natuurlijk beter als Straatcommando
Dit is best een oud filmpje. Deze man is niet ontslagen maar was erg aangeslagen door de reactie destijds voor zover ik weet.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een baasIk hoop dat hij niet geschorst of ontslagen is.
quote:Op maandag 23 februari 2026 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat weet jij natuurlijk beter als Straatcommando
Wacht maar tot ik mijn opleiding afgerond hebquote:Op maandag 23 februari 2026 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat heb ik van mijn neef, Spoorcommando.
Dat is wel een geniale gamertagquote:Op maandag 23 februari 2026 17:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot ik mijn opleiding afgerond heb
Dan ben ik Balkonmarinier 1e Klas![]()
Ben benieuwd uit welke hoek dat vandaan komt. Zou het echt niet weten.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:43 schreef HSG het volgende:
Nergens in Europa is er zoveel agressie en geweld tegen de werkenden als in Nederland.
Nogmaals, zoals meermaals is aangegeven, zijn de mensen van Handhaving (en die bedoel jij) bij lange na niet de enige beroepen/sectoren die onder Buitengewoon Opsporings Ambtenaar vallen.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:58 schreef Viesdik het volgende:
Sowieso boa's.. Als je net niet goed genoeg bent om een instrument te bespelen, kan je nog altijd naar de jostiband gaan. Zo zie ik de boa's
Ik vind 'm kort door de bocht.quote:Op maandag 23 februari 2026 19:58 schreef Viesdik het volgende:
Sowieso boa's.. Als je net niet goed genoeg bent om een instrument te bespelen, kan je nog altijd naar de jostiband gaan. Zo zie ik de boa's
ik heb het over handhavingquote:Op maandag 23 februari 2026 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nogmaals, zoals meermaals is aangegeven, zijn de mensen van Handhaving (en die bedoel jij) bij lange na niet de enige beroepen/sectoren die onder Buitengewoon Opsporings Ambtenaar vallen.
En die zijn idd meestal van bedenkelijk niveau.
Handhaving = boa
Boa =/= Handhaving
Maar bijvoorbeeld boswachters (niet die van hier), een groot deel van de Douane, een deel van Rijkswaterstaat, leerplichtambtenaren, inspecteurs van het Waterschap, inspecteurs van de dienst Inspectie Leefomgeving en Transport, Veiligheid & Service van de NS (of Prorail?) en nog een redelijk lijstje.
Zijn ook allemaal boa's.
En respectabele beroepen.
https://www.bol.com/nl/nl(...)js/9300000047156075/quote:Op maandag 23 februari 2026 18:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ben benieuwd uit welke hoek dat vandaan komt. Zou het echt niet weten.
Zo doe je dat gvd.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze kunnen het soms ook zonder wapenstok af![]()
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |