https://a.aliexpress.com/_EQMOyq4quote:
Die van mijn moeder had uitneembare schuifdoosjes, dus dan loop je alleen met een dagvoorraad rond.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:33 schreef vosss het volgende:
Nadeel daarvan is wel dat ik dan de hele weekvoorraad mee moet nemen. Dat is niet handig. Want ik ben lang niet altijd thuis ald ik die pillen moet pakken.
Zet een wekker. Helpt voor mij wel iig.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:44 schreef vosss het volgende:
Ik zoek dus iets kleins. Het gaat niet om een handvol pillen op meerdere momenten per dag. Het gaat om 2 pillen. Na het avondeten. That's it.
Ja, snap ik! Die van mijn moeder was veel smaller, zoiets kom ik nu niet tegen.quote:Op maandag 23 februari 2026 08:46 schreef vosss het volgende:
Dus die van dat plaatje hierboven is veel te groot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is kleiner dan een pen en kwa lengteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is juist te prijzen dat hij niet het eerste het beste doosje koopt, waar over een paar weken het dekseltje al van afbreekt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:24 schreef Alloch87 het volgende:
Christus te paard, je zal zelfs voor het kopen van een pillendoosje al hulp nodig hebben...![]()
Het is een pillendoosje...quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:32 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is juist te prijzen dat hij niet het eerste het beste doosje koopt, waar over een paar weken het dekseltje al van afbreekt.
Ja, dus?quote:
Bakje voor een week thuis, overgooien in een sleutelhanger voor als je onderweg bent?quote:Op zondag 22 februari 2026 19:21 schreef vosss het volgende:
Het is wel handig als ik elke dag een klein doosje los mee kan nemen en niet de hele weekvoorraad bij me moet hebben.
[..]
Als ik dan een leeg doosje zie liggen dan weet ik dat ik al gehad heb.
quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:01 schreef Dotteke het volgende:
@:voss ik had nog een foto beloofd als de doosjes gevuld waren
Ik heb hier voor 56 dagen pillen
Ik doe voor een dag alle pillen in een vakje, de ene dag wat meer dan ander het meest wat in een vakje zit is 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is kleiner dan een pen en kwa lengteWaarom maak jij eigenlijk voor zoveel dagen je medicatie klaar @Dotteke ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp het enerzijds wel, want als je toch aan het uitdrukken bent heb je gelijk een hele reeks klaar.
Maar anderzijds hoor ik de apothekersassistent weer zeggen: "pillen mogen niet te lang uit de blister".
Vind het handig in een keer. Wist niet dat ze niet te lang uit de blister mochten. Ik heb een tablet waarop staat dat die in de orginele Verpakking bewaard moet worden dit zit er dan ook niet bij in.quote:Op woensdag 4 maart 2026 20:50 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Waarom maak jij eigenlijk voor zoveel dagen je medicatie klaar @:Dotteke ?
Ik begrijp het enerzijds wel, want als je toch aan het uitdrukken bent heb je gelijk een hele reeks klaar.
Maar anderzijds hoor ik de apothekersassistent weer zeggen: "pillen mogen niet te lang uit de blister".
Mogelijk ligt het ook aan het medicijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:31 schreef Dotteke het volgende:
Wist niet dat ze niet te lang uit de blister mochten
Nee stel het iedere keer uit.quote:Op woensdag 4 maart 2026 21:36 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Mogelijk ligt het ook aan het medicijn.
Het had iets te maken met de houdbaarheid en invloed van lucht ofzo in mijn geval.
Dat het het handig is geloof ik zeker.
Is niet het leukste klusje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |