Je kunt die 4 vakjes ook gebruiken om voor 4 weken tegelijk je pillen uit te zetten.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
Ik heb nu eentje te leen waar je ochtend, middag, avond, nacht vakjes hebt per dag. An sich werkt dat wel, maar vooralsnog hoef ik maar 1x per dag wat pillen weg te knauwelen, dus 3 vakjes zijn leeg.
passen de anavar pillen daar goed inquote:Op zondag 22 februari 2026 18:23 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb gewoon een pillendoos van xxl nutrition voor mijn vitamines
werkt ook gewoon voor andere pillen natuurlijk
xxlnutrition.com/nl/pillendoosje-v2
Kan je die zelf samenstellen? En wordt dat vergoed? Ik gebruik 8 pilletjes per dag, maar zijn geen medicijnen. Allemaal mineralen en vitamines enzoquote:
quote:Op zondag 22 februari 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je die zelf samenstellen? En wordt dat vergoed? Ik gebruik 8 pilletjes per dag, maar zijn geen medicijnen. Allemaal mineralen en vitamines enzo
Wat had je nou serieus zelf gedacht?quote:Op zondag 22 februari 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan je die zelf samenstellen? En wordt dat vergoed? Ik gebruik 8 pilletjes per dag, maar zijn geen medicijnen. Allemaal mineralen en vitamines enzo
Dus ze zijn allemaal van dat flutplastic wat na een paar weken al versleten is en niet meer lekker/goed vastklikt??quote:Op zondag 22 februari 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hoeft alleen maar te letten op de vakjes, of deze groot genoeg zijn voor jouw pilletjes.
Geen idee, daarom vraag ik het... online staat dat een baxterrol vergoedt wordt, maar geen idee of dat met alles is.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat had je nou serieus zelf gedacht?
Ik heb het ook, wat ik doe is een vakje per dag voor de ochtend en de avond bijelkaar.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:09 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik moet een pillendoosjesding hebben zodat ik elke dag van de week mijn pilletjes erin kan doen.
Aangezien ik hier geen klap verstand van heb (want voorheen hoefde ik niet voor de rest van mn leven pillen te vreten en nu ineens wel), dacht ik, ik vraag het eens aan de 40 plussers.
Wie van jullie gebruikt een pillendoosje?
Welke zijn fijn?
Welke zijn flut?
Ik heb nu eentje te leen waar je ochtend, middag, avond, nacht vakjes hebt per dag. An sich werkt dat wel, maar vooralsnog hoef ik maar 1x per dag wat pillen weg te knauwelen, dus 3 vakjes zijn leeg.
Plus het is van zon flutplastic gemaakt dat na een paar weken gebruik 1 vakje al niet meer goed dicht geklikt blijft.
Iemand van de "oudjes" hier die dagelijks een fijn pillendoosje gebruikt en die voor een week gevuld kan?
Tips, want er zijn er honderdmiljoenmiljard en ze zien er allemaal gammel uit.
Kom kom, even aanvoelen wat kwaliteit is Vosss.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus ze zijn allemaal van dat flutplastic wat na een paar weken al versleten is en niet meer lekker/goed vastklikt??
Ik ben bekend met die baxterrollen, maar dat is overkill.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:21 schreef Watmoetjenou het volgende:
36 hier.
Maar kun je geen baxterrol aanvragen bij de apotheek? Eigenlijk wel zo makkelijk
Ja bol.com heeft miljard van die dingen. Ik ga ze niet allemaal bestellen.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kom kom, even aanvoelen wat kwaliteit is Vosss.
Moet ik die doosjes dan zien als verbruiksdingen? Die gewoon standaard na x periode gaar zijn?quote:Op zondag 22 februari 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hoeft alleen maar te letten op de vakjes, of deze groot genoeg zijn voor jouw pilletjes.
Google dan op pillendoosje.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben bekend met die baxterrollen, maar dat is overkill.
Ik hoef alleen in de avond een paar pillen te nemen.
Het is wel handig als ik elke dag een klein doosje los mee kan nemen en niet de hele weekvoorraad bij me moet hebben.
Tevens meerdere pillen per dag is geen goed idee. Ik ben wegens omstandigheden tamelijk vergeetachtig. Ik heb nu eindelijk in mijn systeem zitten dat ik na het avondeten pillen moet pakken. 5 minuten later ben ik dat vergeten. Als er dus voor meerdere dagen in hetzelfde vakje zit gaat dat geheid mis.
Als ik dan een leeg doosje zie liggen dan weet ik dat ik al gehad heb.
Nee, je kunt ze echt lang gebruiken.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet ik die doosjes dan zien als verbruiksdingen? Die gewoon standaard na x periode gaar zijn?
Ik geef er niks om om meer geld uit te geven, maar dan moet het wel gewoon een paar jaar meegaan. En degelijk zijn dus.
Zorgwinkel.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:22 schreef vosss het volgende:
Verder zou ik niet weten waar je dit soort spul fysiek kan kopen.
Nouja het gros ziet er net zo gaar uit als wat ik nu te leen heb.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, je kunt ze echt lang gebruiken.
Link werkt niet. De drogist zal misschien ook pillendoosjes hebben. Verder Google eens, zelfs Temu heeft ze met gratis verzending.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het gros ziet er net zo gaar uit als wat ik nu te leen heb.
Mag ik aannemen dat dit ding wel gewoon fatsoenlijk is:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ddle.10.ProductTitle
?
Of bij een apotheek? Drogisterijen hebben het ook wel.quote:
quote:
quote:
Temu heeft die kleine, hardkunststoffen pillendoosjes voor enkele pillen. Ik heb ze zelf ook, niet stuk te krijgen.quote:
Linkje?quote:Op zondag 22 februari 2026 19:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Temu heeft die kleine, hardkunststoffen pillendoosjes voor enkele pillen. Ik heb ze zelf ook, niet stuk te krijgen.
Ik zit mobiel, kan dus niet. Laatste keer: Google op pillendoosje en Temu en ze wapperen uit de lucht.quote:
Temu staat niet bepaald bekend om zijn kwaliteit. Als jij er een hebt die wel goed is dan wil ik je best geloven, maar dan ga ik niet zo maar wat bij de Chinees bestellen.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, kan dus niet. Laatste keer: Google op pillendoosje en Temu en ze wapperen uit de lucht.
Je kunt ook gewoon even bij de apotheek kijken als je je medicijnen ophaalt. Prima spul daar.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Temu staat niet bepaald bekend om zijn kwaliteit. Als jij er een hebt die wel goed is dan wil ik je best geloven, maar dan ga ik niet zo maar wat bij de Chinees bestellen.
Hoeveel pilletjes passen hier per vakje in? Zo'n grote lijkt me ook een stuk beter dan elke week opnieuw vullen.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook, wat ik doe is een vakje per dag voor de ochtend en de avond bijelkaar.
Je kan dan in een doosje voor 4 weken klaarmaken
Ik heb 2 van deze dus heb voor 8 weken medicijnen klaar
[ afbeelding ]
Reviews checken helpt al een heleboel.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Temu staat niet bepaald bekend om zijn kwaliteit. Als jij er een hebt die wel goed is dan wil ik je best geloven, maar dan ga ik niet zo maar wat bij de Chinees bestellen.
Ik weet het goed gemaakt: ik stuur de mijne naar jou op, ik heb er toch twee. Ik koop alles dubbel. Als het dán nog niet goed is kun je de groeten krijgen. En ik wil geen klachten.quote:Op zondag 22 februari 2026 19:55 schreef vosss het volgende:
[..]
In de apotheek wordt die Baxterrol ingevuld zoals de arts de medicijnen heeft voorgeschreven. Je hoeft je niet meer ongerust te maken of je alles wel goed hebt genomen. Elke dag staat alles er keurig in zodat je niet kunt vergissen.quote:Op zondag 22 februari 2026 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ook voor vitamines en mineralen?quote:Op zondag 22 februari 2026 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de apotheek wordt die Baxterrol ingevuld zoals de arts de medicijnen heeft voorgeschreven. Je hoeft je niet meer ongerust te maken of je alles wel goed hebt genomen. Elke dag staat alles er keurig in zodat je niet kunt vergissen.
Ahh, zo. Dus echt voor kwetsbare mensen met dementie, of oudere mensen die vaker op een dag medicijnen nemen oid bedoeld denk ik.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de apotheek wordt die Baxterrol ingevuld zoals de arts de medicijnen heeft voorgeschreven. Je hoeft je niet meer ongerust te maken of je alles wel goed hebt genomen. Elke dag staat alles er keurig in zodat je niet kunt vergissen.
Ik heb er 8 en voor drie keer in de week 9 inzitten zal er morgen even een foto van makenquote:Op zondag 22 februari 2026 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoeveel pilletjes passen hier per vakje in? Zo'n grote lijkt me ook een stuk beter dan elke week opnieuw vullen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |